آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
5

تیکی تاکا مسئولان در لرستان ملاک چیست خوبی یا تخصص

  • کد خبر : 3930
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
تیکی تاکا مسئولان در لرستان  ملاک چیست خوبی یا تخصص

  چنان که می گویند تیکی تاکا اولین بار توسط پپ گوردیولا ودر بارسلون به اجرا درآمد امد، ‌کاملا با این نظریه مخالفیم و دلیل هم داریم…. تیکی تاکا اولین بار در لرستان و توسط مسئولین وبرخی ادارات در لرستان بنا نهاده شد که بعدها جناب (( پپ)) با الگوبرداری از این روش در لرستان […]

 

چنان که می گویند تیکی تاکا اولین بار توسط پپ گوردیولا ودر بارسلون به اجرا درآمد امد، ‌کاملا با این نظریه مخالفیم و دلیل هم داریم….

تیکی تاکا اولین بار در لرستان و توسط مسئولین وبرخی ادارات در لرستان بنا نهاده شد که بعدها جناب (( پپ)) با الگوبرداری از این روش در لرستان آن را به نام خود ثبت کرد.

البته ایشان برای این که به کپی پیست متهم نشود شکل آنرا تغییر داد و از دست به پا انتقال داد.

تیکی تاکای اصلی توسط مسئولین و با دست و ارسال بلند انجام می شود اما جناب پپ فلسفه این بازی را بر پاسکاری ممتد وکوتاه و بازی با پا گذاشت.

خلاصه در تیکی تاکای مدیران که با دست هم انجام می شود و اصول آن بر ارسال بلند می باشد با فلسفه گوردیولا مغایر است.

در اینجا معمولا وقتی گذرت به برخی مدیران یا ادارات می خورد طرف مربوط بلافاصله شما را با یک ارسال بلند ویا به شکل هندبالی و یا همان (( دستش ده)) به طرف دیگر پاس می دهد.

شکی نیست بدون استثنا همه ما برای یک بار هم شده چنین دچار این (( خرس وسط)) یا به عبارت اداری بوروکراسی شده ایم پس یقینا دوستان به این شیوه آگاه هستیم.

اکنون و با شیوع کرونا بعضی وقت ها در بروز مشکلی گاهی چنان گرفتار این بازی می شویم که خود خسته می شویم و دیگر قید آنرا می زنیم وبیخیال موضوع می شویم چون آنقدر گرفتار این طبقه وآن طبقه واین اداراه وآن اداراه می شویم که دیگر نای رفتن به جایی را نداریم…

این مسیر پیچیده که بارها و به کرات درمورد آن توضیح داده ایم امری است که به شدت مردم را مستاصل کرده است وراه حلی نیز برای آن نیز پیدا نشده یا اگر شده کسی توجه نمی کند.

حال سوال ما از دوستان این است: وجود این همه افراد اضافه که بجای راه اندازی کار مردم بیشتر سنگ اندازی می کنند وهیچ گونه کارایی در مشاغل خود ندارند چه ضرورتی دارد؟ آیا سنگ اندازی و وقت کشی هم به مشاغل اضافه شده وما بی خبر هستیم؟

در پایان از همه عزیزان عاجزانه درخواست می کنیم اکنون که در آستانه انتخابات نیز هستیم مردم دست از طایفه گرایی، باند بازی و امثالهم بر دارند تا شخص متخصص و اصلحی که لیاقت و شایستگی برخورد با این مشکلات را دارد انتخاب شود تا شاید بتواند سر و سامانی به این آشفته بازار بدهد.و کلام آخر شاید فلانی انسان خوبی باشد اما بدون شک ما نیاز به انسان های متخصص و کاربلد در این زمینه داریم وگرنه در غیر این صورت آش ، کاسه همین خواهد بود…….فرشید گله داری

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.