آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
14

انتصاب بهنام گودرزی به ریاست ستاد حزبی، مردمی وفاداران انقلاب اسلامی در لرستان/ آیت‌الله رئیسی کاندیدای مورد حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی شد

  • کد خبر : 3908
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
انتصاب بهنام گودرزی به ریاست ستاد حزبی، مردمی وفاداران انقلاب اسلامی در  لرستان/ آیت‌الله رئیسی کاندیدای مورد حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی شد

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با برگزاری هم‌اندیشی انتخاباتی، حمایت خود از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، هم‌اندیشی ستاد مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اعضای شورأی مرکزی و دبیران اجرأیی استان‌های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، پنجشنبه ۶ خرداد برگزار شد. در این گردهمایی برخی […]

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با برگزاری هم‌اندیشی انتخاباتی، حمایت خود از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، هم‌اندیشی ستاد مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اعضای شورأی مرکزی و دبیران اجرأیی استان‌های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، پنجشنبه ۶ خرداد برگزار شد.

در این گردهمایی برخی چهره‌های اصولگرا به تشریح جایگاه و اهمیت این دوره از انتخابات پرداختند. تشریح فعالیت‌های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان‌ها و ارائه حکم دبیران اجرأیی استان‌ها از سوی دبیرکل از برنامه‌های این ستاد بود.

در همین راستا بهنام گودرزی دبیر استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان رییس ستاد حزبی -مردمی این تشکل در استان لرستان منصوب گردید.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، تشکلی حزبی است با رویکرد اصولگرایی که بعد از حوادث کوی دانشگاه تاسیس و به عنوان حزبی اصولگرا وارد جریانات سیاسی کشور گردید.

بهنام گودرزی ، دانش آموخته علوم سیاسی و از فعالین فرهنگی و سیاسی استان می باشد که از اعضا شورای ائتلاف اصولگرایی استان هم می باشد .

علاوه بر این گودرزی از ورزشکاران مطرح استان بوده که سابقه حضور در تیم‌های فوتبال ، پاس تهران ، خیبر و پرسپولیس خرم آباد و… را در کارنامه ورزشی خود دارد .

بهنام گودرزی عنوان داشت که رویکرد ستاد وفاداران انقلاب اسلامی تلاش در جهت همکاری و تعامل با سایر ستادهای آیت الله رییسی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخاباتی پر شور با حضور حداکثر مردم فهیم در پای صندوقهای رای میباشد .

گودرزی ابراز امیدواری کرد که در سایه وحدت نیروهای انقلابی بهترین اتفاق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورده و روزهای خوبی را در کشور پیش رو داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.