آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
8

رئیس کمیته شوراهای شهر وروستای شاتای لرستان: ملاک انتخاب کاندیداهای شورای شهر وروستاانقلابی گری، برنامه محوری، پاکدستی ومدیریت جهادی است/حمایت قاطع شاتای لرستان از آیت اله رئیسی

  • کد خبر : 3894
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
رئیس کمیته شوراهای شهر وروستای شاتای لرستان: ملاک انتخاب کاندیداهای شورای شهر وروستاانقلابی گری، برنامه محوری، پاکدستی ومدیریت جهادی است/حمایت قاطع شاتای لرستان از آیت اله رئیسی

رئیس کمیته شوراهاوعضو شورای راهبردی شاتای لرستان از انتخاب نامزدهای انقلابی،اصلح،پاکدست وبا برنامه بدون توجه به وابستگی حزبی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک: دکتر ناصر طرحانی رئیس کمیته شوراهای شاتای لرستان گفت:شورای راهبری اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی (شاتا)لرستان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهروروستا برنامه مدون […]

رئیس کمیته شوراهاوعضو شورای راهبردی شاتای لرستان از انتخاب نامزدهای انقلابی،اصلح،پاکدست وبا برنامه بدون توجه به وابستگی حزبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک: دکتر ناصر طرحانی رئیس کمیته شوراهای شاتای لرستان گفت:شورای راهبری اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی (شاتا)لرستان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهروروستا برنامه مدون دارد.

طرحانی نژاد تصریح کرد:شورای راهبری وکمیته شوراهای شهروروستان از کاندید های اصلح،انقلابی وکاردان حمایت کرده ودر این انتخاب حتی نامزدشایسته انقلابی اصلاح طلب که به اصول انقلاب وولایت فقیه اعتقاد داردحمایت می کنند.

وی تصربح کرد:در سراسر استان در حال بررسی وضعیت کاندید های شهروروستابوده وبه تناسب تعدادکرسی های هر شهرستان لیست هر شهرستان را در روزهای اتی اعلام می کنیم.

عضو شورای راهبری اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی (شاتا) لرستان گفت: اگر نامزد‌های این دوره از انتخابات شورا‌ها در لرستان با شفافیت مواضع و بیان برنامه‌های مورد نظرشان در انتخابات شرکت کنند مردم با اطمینان خاطر و اعتماد بیشتری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

 

ناصرطرحانی نبود اشتغال، قاچاق، مشکلات معیشتی، مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی امروز درلرستان را نتیجه عدم مدیریت اصولی شورا‌ها، مدیریت شهری، نبود شفافیت در عمل و حرف مسئولان ذکر کرد و خواستار حضور نامزد‌های این دوره در چالش شایستگی و شفافیت شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در این دوره از انتخابات از شعار‌های تکراری خسته شده‌اند افزود: تخلفات، دستگیری‌های متعدد شهردار وبرخی اعضای شورای شهر در لرستان ضرر‌های زیادی در ابعادمختلف اجتماعی، اقتصادی به مردم این منطقه‌زده است‌امیدواریم در دوره جدید شورا‌ها با توجه به اصل شایستگی افراد شاهد اعتماد عمومی دوباره به این نهاد باشیم.

طرحانی افزود: امروز در دوره‌ای که شورا‌های اسلامی دچار فساد، رانت و تخلفات متعدد شده‌اند نقش مهم چالش شایستگی و شفافیت بیش از سایر دوره‌ها نمود دارد نقشی که تنها با احیا و اجرای دقیق آن می‌توان ضمن ایجاد اعتماد دوباره زمینه انتخاب افراد اصلح را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه عدم شفافیت عملکرد از سوی نامزد‌ها موجب سردرگمی مردم در انتخاب فرد اصلح می‌شود، ادامه داد: اگر فردی که نامزد انتخابات در شورا‌های اسلامی است به برنامه‌ها، عملکرد و اهداف خود باور داشته باشد و در مسیر انقلابی قدم بردارد دلیلی بر عدم شفافیت ندارد.

عضو شورای راهبری اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی (شاتا) لرستان با بیان اینکه داشتن شفافیت در عملکرد و لزوم پاسخگویی به مردم از سوی یک نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نشان دهنده توانمندی آن فرد است، گفت: نامزد‌های این دوره باید سوابق، برنامه‌ها و اهداف خود را از طریق رسانه‌ها در معرض قضاوت درست مردم قرار دهند.

طرحانی با بیان اینکه شفافیت در عملکرد، برنامه‌ها، شعار‌های انتخاباتی از سوی نامزد‌ها یکی از اصل‌های مهم در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا است، گفت: امروز شفافیت از مطالبات مهم مردم و گروه‌های انقلابی از نامزد‌های حاضر در این دوره از انتخابات است.

 

وی، ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی نیز یکی از مواردی است که می تواند کشور را از وضع کنونی نجات داده و حول محور وحدت گفتمانی، زمینه توسعه همه جانبه کشور را رقم بزند.

 

این استاد دانشگاه، تصریح کرد: نیروهای انقلابی در کشور ما هیچ زمانی به اندازه امروز به وحدت نیاز نداشته‌اند، خب وحدت نقشه راه است، اما این وحدت محور می‌خواهد یا نه؟، کسی باید محور باشد یا نه؟.

 

ناصر طرهانی نژاد، گفت: محور وحدت در اسلام، قرآن و شخص رسول الله(ص) است، ولی فقیه محور وحدت بین آحاد جامعه است، اما محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور، که مورد اعتماد و وثوق همه گروه‌ها و جریان‌های انقلابی باشد، چه کسی است؟.

 

وی، افزود: به نظر ما، در شرایط حساس کنونی، تنها شخصی که می تواند بین مردم و گروه‌های انقلابی وحدت ایجاد کند حضرت آیت‌الله رئیسی است، چراکه ایشان از جمله شخصیت‌های مهمی هستند که در انقلاب نقش آفرین بوده و در کسوت ریاست قوه قضائیه نیز در مبارزه با فساد در کشور تلاش کرده و آحاد مردم از عملکرد ایشان راضی هستند.

عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا»، ادامه داد: ما معتقدیم سرچشمه فسادی که ایشان با آن مبارزه کرده و می‌کند در قوه مجریه است، چراکه قوه مجریه عرض و طویل‌ترین مجموعه حاکمیتی کشور است و اگر این قوه پاکسازی شود، امنیت اجتماعی و روانی جامعه نیز تقویت شده و اعتماد عمومی باز خواهد گشت.

طرهانی‌نژاد، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دارای تفکر انقلابی است و این تفکر و دیدگاه ایشان، تکلیف نیروهای انقلابی را به قدری سنگین کرده که حمایت و دعوت از ایشان را به یک واجب شرعی مبدل ساخته است.

وی، تاکید کرد: شورای اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان «شاتا» نیز مانند همه نیروهای انقلابی از آیت‌الله رئیسی با قاطعیت حمایت می کند تابارقه امید را در جامعه به وجود امده و وحدت بی‌نظیری را در بین همه نیروهای انقلابی به وجود بیاورند تا با گذشت چند دهه از انقلاب، باز هم شاهد وحدت و خنثی شدن هجمه‌های دشمن و توطئه‌های ضد انقلاب باشیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.