آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6

عضو شورای راهبردی شاتا: شاتا بدنبال کادر سازی نیروهای جوان انقلابی است

  • کد خبر : 3781
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
عضو شورای راهبردی شاتا: شاتا بدنبال کادر سازی نیروهای جوان انقلابی است

عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی در استان لرستان با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیدا‌ها از تخریب همدیگر و عوام فریبی در جامعه گفت: کاندیداها در شعارها و سخنرانی‌های خودشان حکومت اسلامی را حفظ کنند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، حاج محمدعلی ناصری، عضو هیئت رئیسه شاتای لرستان و رئیس هیئت […]

عضو شورای اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی در استان لرستان با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیدا‌ها از تخریب همدیگر و عوام فریبی در جامعه گفت: کاندیداها در شعارها و سخنرانی‌های خودشان حکومت اسلامی را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، حاج محمدعلی ناصری، عضو هیئت رئیسه شاتای لرستان و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان خرم‌آباد، در نشست خبری شورای اتحاد تحول خواهان انقلاب اسلامی در استان لرستان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی توسط کاندیداها، اظهار کرد: کاندیداها باید در شعارها و سخنرانی‌های خود از عوام فریبی و تخریب همدیگر پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت قبلی انتظار مردم را برآورده نکرد دولت جدید هم باید پاسخ‌گوی مردم باشد، ادامه داد: برخی ها کوچکترین آشنایی با اسلام ندارند و گاها مطالب بدون پایه و اساسی را بیان می‌کنند که مصداق آن اعتقاد به آزادی مطلق است.

فرماندار سابق نورآباد با یادآوری این مطلب که آزادی معیار دارد ما در اسلام آزادی داریم ولی این آزادی چاچول مشخص دارد، ادامه داد: افراد برای اینکه رای بیاورند از اصطلاحات آزادی و دیگر اصطلاحات برای عوام فریبی جامعه استفاده می‌کنند که در این شرایط وظیفه ما بصیرت است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم آزادی مطلق نداشته باشیم و کسانی که این ادعا را دارند کارشناس نیستند، ادامه داد: ما در برجام شکست خوردیم و به بیانی دیگر با وجود تلاش‌‌های فراوان به نتیجه نرسید چراکه دغل بازی‌های انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بیخ گوش ما است.

عضو هیئت مدیره شاتای لرستان با اشاره به اینکه را برون رفت از مشکلات نگاه به ظرفیت‌ها و نیروهای جوان داخل است، تصریح کرد: چپ و راست جواب نداد ما نیروی انقلابی هستیم که باید برای نیروهای جوان، کادرسازی کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.