آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

روابط عمومی،آینه تمام نمای مطالبات برحق مردم

  • کد خبر : 3764
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۱۸
روابط عمومی،آینه تمام نمای مطالبات برحق مردم
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. درسالی که مقام معظم رهبری آن رابنام"دولت وملت؛همدلی وهمزبانی"مزین کرده است،روابط عمومی ها به عنوان یکی ازارکان مهم درامر اطلاع رسانی وامیدآفرینی بایدبتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است که دردنیای امروز که عصرارتباطات واطلاعات است ،اطلاعات باسرعتی وصف نشدنی درحال مبادله میباشد.امروزه قدرت در دست جوامعی است که از نیرومندترین شبکه های ارتباطی وبه تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردارباشندواین یک حقیقت انکارناپذیر درتمدن کنونی جهان است.
اززمانیکه روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت وبخشی ازنظام رسانه ای مطرح شده،اهمیت آن درمسئولیت ارتباطی سازمانها،نمودتازه ای پیداکرده است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
بی تردیدروابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی واطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای درافزایش آگاهی های آحادجامعه وفرهنگ سازی برعهده دارد واکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی درعصرارتباطات ودر دورانی که اطلاع رسانی درهمه عرصه ها پیشتاز است برهمگان آشکارشده،نمیتوان نقش آن را درپیشبرد اهداف یک نهادیاسازمان،بهبودکیفی وکمی فعالیت هاوافزایش بهره وری از امکانات ونیروی انسانی نادیده گرفت.

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان عرصه ارتباطات تبریک وتهنیت عرض میکنم وازخدای متعال توفیقات روزافزون شماعزیزان رادرجهت اعتلای امرمقدس اطلاع رسانی،خواستارم.

عاطفه موسی فرد/سردبیرپایگاه خبری طلوع افلاک

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.