آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6

مدیر آکادمی خیبر: بنزین سبز فوتبال لرستان با حمایت دکتر عبدی احیا می شود/امیدهای خیبر شایستگی صعود به لیگ برتر رادارند

  • کد خبر : 3719
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
مدیر آکادمی خیبر: بنزین سبز فوتبال لرستان با حمایت دکتر عبدی احیا می شود/امیدهای خیبر شایستگی صعود به لیگ برتر رادارند

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آباد گفت: تیم امید خیبر شرایط ایده آلی داشته و آمادگی حضور در جمع ۴ تیم نهایی امیدهای کشور را دارد . به گزارش خرم خبر ، شمس الدین سپهوند در این رابطه گفت: خوشبختانه مجموعه امیدهای باشگاه با داشتن بازیکنانی خوب و کادرفنی زحمتکش تابحال نتایج مطلوبی را کسب […]

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آباد گفت: تیم امید خیبر شرایط ایده آلی داشته و آمادگی حضور در جمع ۴ تیم نهایی امیدهای کشور را دارد .

به گزارش خرم خبر ، شمس الدین سپهوند در این رابطه گفت: خوشبختانه مجموعه امیدهای باشگاه با داشتن بازیکنانی خوب و کادرفنی زحمتکش تابحال نتایج مطلوبی را کسب کرده و پاسخ اعتماد مجموعه مدیریتی باشگاه را دادند .

وی افزود: امید خیبر در مرحله اول با تیمهای نفت آبادان، ملی حفاری اهواز ،شاهد بهبهان، بعثا کرمانشاه هم گروه شد که در بازیهای رفت و برگشت تیم ما و ملی حفاری به دور بعد صعود کردیم .

سپهوند ادامه داد : امید خیبر در دور اول تابحال ۲ مساوی ، ۵ برد و یک باخت را در کارنامه خود دارد در مرحله تک حذفی نیز نماینده شیراز را در بازی رفت شکست دادیم و بازی برگشت آن فرداد { یکشنبه } انجام خواهد شد .

مدیریت آکادمی فوتبال خیبر خرم آباد با بیان اینکه امید خیبر در بازی مقابل شیراز با حداقل امتیاز به جمع ۴ تیم برتر امیدهای کشور صعود می کند اظهار داشت: بازیکنان با درخشش خود و اجرای تاکتیک های فنی توانستند نمره قبولی بگیرند و در صورت کسب تساوی هم در بازی برگشت مقابل تیم شیراز به جمع ۴ تیم برتر امیدهای ایران خواهند رفت.

شمس الدین سپهوند با تقدیر و تشکر از مالک و مدیرعامل باشگاه گفت: موفقیتهای امیدهای این باشگاه نتیجه حمایتهای بی دریغ دکتر عبدی و مهندس اسدی پور است چرا که با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز زمینه را برای موفقیت تیم فراهم نمودند که در این فرصت جا دارد از این عزیزان نهایت سپاسگزاری را داشته باشم .

وی همچنین از زحمات ایرج درویشی مدیر رسانه ای امید که در پشش اخبار تیم کوشش و تلاش همه جانبه دارند تشکر و قدردانی نمود.

سپهوند در پایان ابراز امیدواری نمود: انشااله با پیروزی مقابل نماینده شیراز جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر را خواهیم گرفت و با تمام توان جهت قهرمانی در این مسابقات آماده می شویم و باتوجه به شایستگی های بازیکنان و کادر فنی این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.