آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
6

ثبت نام ۲۱۷۷ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

  • کد خبر : 3630
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
ثبت نام ۲۱۷۷ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ثبت نام دو هزار و ۱۷۷ قرآن‌آموز لرستانی در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش طلوع افلاک به نقل ازایکنا،منصور احمدی،از ثبت نام دو هزار و ۱۷۷ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: این تعداد شرکت‌کننده در رشته‌های ترجمه سوره بقره، تفسیر سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول، ۲۵ جزء اول، حفظ جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم کل قرآن و سبک زندگی معصومین ثبت‌ نام کرده‌اند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان نیز شامل داوطلبان آزاد، مؤسسات قرآنی، دانشجویان معارف اسلامی، طلاب حوزه علمیه، کارکنان ادارات، جمعیت هلال احمر و در رده سنی زیر ۱۲ سال و بالای ۱۲ سال هستند.
احمدی ادامه داد: در مجموع دو هزار و ۱۷۷ نفر در لرستان برای شرکت در این آزمون سراسری قرآن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۴۹ نفر در رده سنی زیر ۱۲ سال هستند و یک هزار و ۸۲۸ نفر نیز در رده سنی بالای ۱۲ سال قرار دارند.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: از این تعداد، ۴۳۲ نفر داوطلب آزاد هستند و یک هزار و ۵۶۸ نفر داوطلب مؤسسات قرآن و مابقی نیز از دانشجویان، طلاب، کارکنان دولت و جمعیت هلال احمر هستند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.