آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

آقای استاندار، خیبر را دریاب که حالا وقت خدمت است

  • کد خبر : 3624
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
آقای استاندار، خیبر را دریاب که حالا وقت خدمت است

آ آن طور که مشخص است، داستان خیبر با استان لرستان غم‌انگیزتر از آن چیزی شد که گمان می‌کردیم، خیبری که این روزها در زمین مسابقه یکه‌تازی می‌کند و حالا از شانس‌های صعود به لیگ‌برتر هم در لیگ آزادگان محسوب می‌شود و در جام حذفی هم دو تیم لیگ‌برتری را از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف کرده […]

آ آن طور که مشخص است، داستان خیبر با استان لرستان غم‌انگیزتر از آن چیزی شد که گمان می‌کردیم، خیبری که این روزها در زمین مسابقه یکه‌تازی می‌کند و حالا از شانس‌های صعود به لیگ‌برتر هم در لیگ آزادگان محسوب می‌شود و در جام حذفی هم دو تیم لیگ‌برتری را از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف کرده است،

در شهر خود غریب مانده است و چندان مورد لطف مسئولین سیاسی استان قرار نگرفته است. در وهله اوله باید عرض کنم که قصدمان از نگارش این مطلب، ستایش سطح فنی خیبر نیست، این موضوع باشد برای پایانِ فصل که به یاری حق صعود به لیگ‌برتر را در میدان خرم آباد جشن گرفتیم. اما هدف اصلیِ ما اشاره به نکاتی است که این روزها برای خیبرِ محبوبِ شهرمان به معضل تبدیل شده است.

متاسفانه تنها تیم استان، در خانه هم از داشتن امکانات سخت افزاری و رفاهی که از اصلی‌ترین علل موفقیت یک تیم فوتبال محسوب می‌شود، محروم است، اینکه می‌گوییم خیبر در خرم آباد غریب است، حرفِ اشتباهی نیست، دیگر عدم تامین یک زمین تمرین ننگی است که فوتبال خرم آباد به آن دچار شده است. اگر تمرینات خیبر به تهران انتقال پیدا کند برای شهرما بسیار سنگین و زننده است.

بحمدالله اوضاع مالی مالک خیبر مساعد است، این تیم نیاز به کمک مالی احدی ندارد، اما موارد کثیری موانع راه با مسائل مالی حل نمی‌شود، نیاز به مساعدت مسئولین دارد که متاسفانه مسئولین سیاسی استان لرستان با ورزش غریبه‌اند. آقای استاندار، جناب فرماندار، آقای شهردار، مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان و آقا یا خانم مسئولی که می‌توانید به تیم شهرتان کمک کنید، امسال امیدِ صعود بیش از قبل به اردوی تیم شهرمان بازگشته است، امسال بیش از هرسالی به داشتن یک نماینده لیگ‌برتری نزدیک هستیم، خواهشا امید استان را نقشِ برآب نکنید. فرصت برای پروژه‌های بزرگ و کوچک شهری بسیار است، در اندک زمان باقی مانده از دوران خدمت، بگذارید با خاطره‌ای خوش با صعود خیبر از شما در آینده یاد کنیم. آقای استاندار، برادر ارزشی و گرانقدر، خیبر را دریاب که حالا وقت خدمت به استان پرافتخار لرستان است.

فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.