آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6

بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد بمناسبت روز قدس

  • کد خبر : 3613
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد بمناسبت روز قدس
شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش طلوع افلاک به نقل ازرکنا در خرم‌آباد متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَقَاتِلُوا أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ»- توبه ۱۲
ماه مبارک رمضان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که عمق تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه پایانی این ماه به عنوان روز قدس بیش از پیش نمایان می‌شود.
اکنون آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین با اتحاد ملل مسلمان عجین گشته و به یک مطالبه بین‌المللی نزد امت اسلامی تبدیل شده است؛ مطالبه‌ای که با وجود ساده‌اندیشی و سازش‌کاری سران مرتجع کشورهای اسلامی و دل سپردن به وعده‌های پوچ و مکارانه صهیونیستی راهی جز مقاومت و مبارزه در برابر زر و زور و تزویر پیش روی جامعه اسلامی باقی نمی‌گذارد.
روز قدس امسال در حالی فرامی‌رسد که هر روز بصیرت مسلمانان جهان نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی بیشتر می‌شود و با وجود دسیسه‌های رسانه‌ای بنگاه‌های وابسته به سران کفر، گرایش به اندیشه‌های اصیل اسلامی در میان جوانان بیشتر و بیشتر می‌شود.
اینک که ۱۴۴۲ سال از خصومت جبهه طاغوت در مقابل لشگر توحیدی می‌گذرد و طاغوتیان در هر برهه زمانی با هر شیوه ممکن از کشتار و قتل گرفته تا وعده و تطمیع در محو کردن یا ضربه زدن به پایگاه‌های قدرت مسلمانان کوشیده‌اند، از مسئولان دولتی جمهوری اسلامی انتظار می‌رود با درس گرفتن از رشادت‌های دلیران میدان، خود را جزوی از سد قدرتمند اسلام در مقابل سفاکان همیشگی تاریخ بدانند و در کنار مدافعان جان بر کف سپاه اسلام و زیر بیرق ولایت، از ایجاد شائبه دونگانگی در جامعه ایمانی جلوگیری کنند.
ملت بزرگ ایران نیز بی‌توجه به منافع زودگذر حزبی به پیروی از مقتدای خود  که فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت» با بهره‌گیری از تمام امکانات خشم و نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام می‌کند و آزادی قبله اول مسلمین را فریاد می‌زند.
تمامی مردان و زنان انقلابی شهرستان خرم‌آباد در شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد نیز ضمن همراهی با خروش مردمی، در کنار دیگر مسلمانان این بار در کنار سایر عرصه‌های حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با حضور گسترده در فضای مجازی زمینه ابلاغ و اجرای گسترده منویات راهگشا و روشنگر ولی امر مسلمین را فراهم خواهند آورد.
شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد همچون همیشه با ارج نهادن به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) این روز بزرگ را گرامی داشته و از آحاد ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان می‌خواهد که وعده‌ی الهی که (ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم) را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

کمیته اطلاع رسانی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.