آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
7
رییس هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد:

امروز ملت های دنیا از تفکر سپاه الگو می گیرند

  • کد خبر : 3450
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
امروز ملت های دنیا از تفکر سپاه الگو می گیرند
رییس هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد بمناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ملت های دنیا از تفکر سپاه الگو می گیرند.

 

به گزارش طلوع افلاک به نقل ازکمیته اطلاع رسانی شورای وحدت خرم آباد، متن بیانیه منتشر شده به شرح ذیل است.

《بسم الله الرحمن الرحیم》

رهبر معظم انقلاب:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف‌های انقلاب و برای مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است. انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنی دارند، به‌طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون پاسدار انقلاب است. ۱۳۷۸/۰۶/۲۴

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) انجام پذیرفت. این فرمان منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به تمام دنیا ثابت کرده، نه تنها با قدرت تمام برای دفاع از مردم ایران و کشور عزیرمان ایستاده، بلکه در شرایطی مانند سیل، زلزله و اتفاقاتی مانند شیوع ویروس منحوس کرونا، در خط مقدم خدمات رسانی به مردم و محرومین قرار دارد.

امروز ملت‌های دنیا دارند از تفکر سپاه الگو می‌گیرند و بی شک با وجود سپاه و سایر نیرو‌های مسلح کشورمان، هیچ دشمنی جرات نمی‌کند به این خاک عزیز اسلامی دست درازی کند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران ایران اسلامی و فرماندهان و پاسداران سپاه استان لرستان و به ملت غیور ايران، تبريك و تهنيت عرض می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی و تحت زعامت فرماندهي كل قوا، مقام معظم رهبري(مدظله ‌العالي) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق آرمان های انقلاب بیش از پیش خوش بدرخشد و همچون گذشته مایه عزت، افتخار و سربلندی ایران و ایرانی باشد.

ناصر سپهوند/ رییس هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.