آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
7
رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان:

رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ندارند و به دنبال توطئه هستند/ وضعیت فعلی کشور بحرانی است

  • کد خبر : 3442
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات  ندارند و به دنبال توطئه هستند/ وضعیت فعلی کشور بحرانی است
رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان لرستان گفت: رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و با بیان کلماتی مثل رفراندوم، کودتا و ... می خواهند حاشیه درست کنند و به دنبال توطئه هستند.

به گزارش طلوع افلاک به نقل از کمیته اطلاع رسانی شورای وحدت خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی محمدیان در جلسه هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد، با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور بحرانی است افزود: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند و نمی شود نسبت به آنها بی تفاوت بود و وظیفه هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد این است که تمام تلاش خود را برای نجات کشور و دین انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه درست است تورم، گرانی، بیکاری و دولت ناتوان در داخل مردم را آزرده کرده است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان در دنیا یک کشور قدرتمند است و برای اصلاح مشکلات داخلی نیز، مردم باید به سمت انتخابات درست بروند چرا که شرایط کشور دیگر مجالی برای اشتباه ندارد.

حجت الاسلام محمدیان عنوان کرد: جامعه روحانیت مبارز بعنوان خادمین نیروهای انقلاب در شورای وحدت قدم پیش گذاشته تا با همکاری و همدلی همه احزاب، گروه ها و جریان های انقلابی بار بر زمین مانده را که در گذشته بر اثر غفلت خودمان انجام شده را به منزل مقصود برسانیم.

رییس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه دولت در حال حاضر با بی تدبیری علاوه بر اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی برای مردم بوجود آورده است عنوان کرد: دولت هسته ای را ویران کرد، مملکت را تعطیل نمود و دولت آینده را نیز یک دولت بدهکار کرده است.

محمدیان در پایان از همه نیروهای جوان، فرهنگی، دانشگاهیان، اساتید، حوزوی، هیات مذهبی، بسیجیان، کارگران، ورزشکاران، دانشجویان، اصناف، مدیران، هنرمندان، اهالی رسانه و همه نیروهای انقلاب خواست که با مراجعه به نشانی اینترنتی https://shorayevahdat.ir در سامانه عضویت شورای وحدت نام نویسی کنند تا با عضویت در این شورا از برنامه ها و اهداف آن با خبر شوند.

در ادامه این جلسه رییس هیات اجرایی شورای وحدت خرم آباد گفت: در حال حاضر ۲۰ کمیته فعال برای ساماندهی نیروهای انقلاب در اقشار مختلف تشکیل شده است.

ناصر سپهوند با بیان اینکه با توجه به شرایط بومی و اقلیمی لرستان درخواست چند کمیته جدید کرده ایم افزود: قطعا کمیته ها با همه توان در راستای موفقیت جریان انقلاب تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره بع این مطلب که با توجه به شیوع کرونا قطعا در انتخابات آینده همایش ها و گردهمایی های سنتی سابق را نداریم اظهار داشت: هر کمیته در فضای مجازی برای هم اندیشی و پیشبرد اهداف یک گروه تشکیل داده و با دعوت از اعضای خود برنامه را بصورت مجازی دنبال می کنند.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و مشکلات مردم لرستان در فضای مجازی به دنبال ایجاد برنامه و راهکار برای دولت آینده هستیم.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های مختلف هیات اجرایی شهرستان خرم آباد گزارشی از عملکرد کمیته ها ارائه و پیشنهاداتی را عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.