آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
8

نماینده مردم خرم آباد خبرداد: واگذاری ۵ هزار متر مربع زمین پارک صخره ای به سرمایه گذار

  • کد خبر : 3426
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۰۳
نماینده مردم خرم آباد خبرداد: واگذاری ۵ هزار متر مربع زمین پارک صخره ای به سرمایه گذار

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:  پنج هزار متر مربع زمین پارک صخره‌ای به سرمایه گذار هتل صخره‌ای واگذار می شود. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، مهرداد ویسکرمی تصریح کرد: یکی از مشکلات استان، تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و گردشگری است. وی افزود: نمونه بارز این مشکلات؛ هتل صخره‌ای […]

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:  پنج هزار متر مربع زمین پارک صخره‌ای به سرمایه گذار هتل صخره‌ای واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، مهرداد ویسکرمی تصریح کرد: یکی از مشکلات استان، تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و گردشگری است.

وی افزود: نمونه بارز این مشکلات؛ هتل صخره‌ای خرم‌آباد است که  نماد شکست طرح‌های گردشگری در استان بود و حدود ۱۸ سال است به صورت نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سرمایه گذار فعلی برای توسعه هتل، درخواست ۵ هزار متر زمین داشت که مورد موافقت مسئولان استانی قرار نگرفته بود.

ویسکرمی اظهار کرد: به درخواست سرمایه گذار، بنده به این مسئله ورود کرده و پس از بازدید از هتل،  در طول سال گذشته، جلسات متعددی با حضور تمام مسئولینی که در این حیطه نقش داشتند، برگزار شد.

وی ادامه داد: در نهایت زمین با نظر کارشناسان، بر اساس کاربری گردشگری آن قیمت گذاری شد و مقرر شد طبق ماده ۲۲، در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله، طی یک قرارداد رسمی و شفاف و پس از  پرداخت قیمت کارشناسی اعلام شده به وی واگذار شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مانعی برای ادامه کار برای سرمایه گذار هتل صخره ای وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.