آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
8

‍ ‍ پیگیری مداوم مرتضی محمودوند با مسئولان ارشد وزارت کشور برای برخـورد با منتشرکنندگان اخبار جعلی الحاق قسمتی از خاک لرستان به اصفهان

  • کد خبر : 3419
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
‍ ‍  پیگیری مداوم مرتضی محمودوند با مسئولان ارشد وزارت کشور برای برخـورد با منتشرکنندگان اخبار جعلی الحاق قسمتی از خاک لرستان به اصفهان
دکتر مرتضی محمودوند از طریق معاون رئیس جمهور ، قائم مقام وزیر کشور و دیگر مدیران مرتبط پیگیر برخورد با منتشر کنندگان اخبار جعلی الحاق قسمتی از خاک لرستان به اصفهان شد.

 

دکتر مرتضی محمودوند از طریق معاون رئیس جمهور ، قائم مقام وزیر کشور و دیگر مدیران مرتبط پیگیر برخورد با منتشر کنندگان اخبار جعلی الحاق قسمتی از خاک لرستان به اصفهان شد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس گفت: افرادی شیطان صفت با تغییر حدود مرزی در فضای مجازی پروژه ای هدفمند و مغرضانه را آغاز کردند تا بدینوسیله احساسات پاک مردم لر را بر انگیزانند و به خواسته خود جنبه ای رسمی ببخشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود: نیت آنان این بود که در سطح گسترده ای به این موضوع دامن زده شود و جدایی بخشی از خاک لرستان و الحاق آن به اصفهان تبدیل به خواسته رسمی و ایجاد يك کانون بحران برای امنیت کشور باشد.

وی افزود: این افراد فقط به دنبال دو قطبی لرستان-اصفهان بودند تا به خواسته خود رسمیت ببخشند،متاسفانه عده ای هم دانسته یا نادانسته دقیقا طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی آنان عمل کردند.

وی افزود: قدردان دغدغه مندان و دلسوزان واقعی لرستان هستیم و امیدواریم عده قلیلی هم که صرفا به دنبال افزایش فالوور،،لایک،کامنت و این قبیل موضوعات هستند کمی هوشمندی،دقت،دلسوزی و انصاف به خرج دهند.

مطمئن باشید در مسیر دفاع از منافع و عزت شما مردم با احدی تعارف نداریم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.