آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5

تصمیمات جزیره ای ستاد مبارزه با کرونا درورزش تعطیلی رقابت های لیگ های باشگاهی کشور در حیطه اختیارات ستاد کرونای کشوراست نه استان؟؟؟ به جای فرافکنی وچماق تهدید لطفا سری به پارک ها، بانک ها وبازار بزنید

  • کد خبر : 3399
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۳
تصمیمات جزیره ای ستاد مبارزه با کرونا درورزش تعطیلی رقابت های لیگ های باشگاهی کشور در حیطه اختیارات ستاد کرونای کشوراست نه استان؟؟؟  به جای فرافکنی وچماق تهدید لطفا سری به پارک ها، بانک ها وبازار بزنید

بی توجهی ستاد کرونای لرستان به مصوبات وزارت بهداشت در مجوز برگزاری لیگ متاسفانه این روزها با تشدید پیک چهارم کرونا در کشور و لرستان شاهد مصوبات کاغذی و برخی اقدامات تهدید آمیز از سوی این ستاد در استان هستیم. البته عملکرد کاملا قابل نقد وبسیار ضعیف ستاد کرونای استان در عدم نظارت کافی ووافی […]

بی توجهی ستاد کرونای لرستان به مصوبات وزارت بهداشت در مجوز برگزاری لیگ

متاسفانه این روزها با تشدید پیک چهارم کرونا در کشور و لرستان شاهد مصوبات کاغذی و برخی اقدامات تهدید آمیز از سوی این ستاد در استان هستیم.

البته عملکرد کاملا قابل نقد وبسیار ضعیف ستاد کرونای استان در عدم نظارت کافی ووافی در کلیه حوزه ها اظهرمن الشمس بوده ومصداق بارز آن را می توان به ازدحام و شلوغی بانک ها وعدم اجرایی مصوبات در بانک ها،بی توجهی به بستن پارک ها وعدم رعایت پروتکل ها در ورودی های استان وبازار عنوان کرد.

البته درحوزه ورزش می توان به عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان در مقایله با ویروس کرونا نمره قبولی وقابل انتظار داد ومصداق بارز آن را می توان تعطیلی باشگاه ها ومراکز ورزشی،کمک به دبیرخانه ستاد کرونای استان در نظارت واقدام به تعطیلی دیگرصنوف وبرخوردبا متخلفین اشاره کرد.

ولی با توجه به حضور خیبر خرم آباددر لیگ دسته اول فوتبال کشور ومجوز بر گزاری مسابقات لیگ های برتر و یک فوتبال وچند رشته توسط ستاد کرونا ووزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مصوبه اخیر ستاد کرونای استان در تهدید واستفاده از قوه قهریه وچماق نسبت به مدیر کل ورزش وجوانان استان با توجه به مجوز برگزاری مسابقات توسط ستاد کرونای کشور کاملا اقدامی عجیب وقابل تامل است که نشان از عدم توجه به مصوبات مافوق خود در ستاد کرونای کشور ونداشتن اطلاعات کافی ووافی در حوزه ورزش است.

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال کشور با تأکید بر این نکته که لغو بازی‌ها انجام نخواهد شد، گفت: «شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل بازی را برگزار می‌کنند و تا زمان قرنطینه سراسری که امیدوارم هیچ وقت اتفاق نیفتد، درگیر مسابقات خواهیم بود تا نشاط را به خانه‌ها ببریم.»

از یک سو فرمان تعطیلی باشگاههای ورزشی صادر می شود و از سوی دیگر ممانعتی در برگزاری مسابقات چند صد نفری صورت نمی گیرد. این تضاد و تناقض نمونه روشنی است از تصمیمات جزیره ای و بی حساب و کتاب در عرصه ورزش کشور و ستاد مبارزه با کرونا که ظاهرا هر کدام ساز خود را می زنند و کار خود را می کنند.

در همین راستا دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده، تصمیم گیری در ارتباط با فعالیت های ورزشی بر عهده وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کروناست. به نظر می رسد وی نیز از تصمیم گیری های متناقض ستاد مربوطه به ستوه آمده و علاقه ای به مداخله در امور ستاد یادشده ندارد.

محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.