آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6

درخواست لرتباران کشور از محمدخدابخشی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

  • کد خبر : 3361
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
درخواست لرتباران کشور از محمدخدابخشی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، محمد خدابخشی نماینده دو دوره مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با درخواست‌هایی از سوی مردم و نخبگان سیاسی و اجتماعی جهت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بعنوان کاندیدا روبرو شده است. پیگیرهاو تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر […]

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، محمد خدابخشی نماینده دو دوره مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با درخواست‌هایی از سوی مردم و نخبگان سیاسی و اجتماعی جهت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بعنوان کاندیدا روبرو شده است.

پیگیرهاو تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر دکترمحمد خدابخشی نماینده پر تلاش و تحصیل کرده الیگودرز که با توجه به تدبیر، دانایی، فراست، کیاست و مدیریت و قدرت بالای تصمیم گیری درکمیسیون تاثیرگذار برنامه وتلفیق بودجه ونگاه کلان به رفع موانع ومشکلات تخصیص بودجه در کشور،به عنوان یک نماینده ملی برای ایجاد توسعه وعدالت در ایران اسلامی می توان مهمترین عدله برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ونیم نگاهی به ساختمان پاستور بااعتماد مردم شود.

پیگیری شبانه روزی برای تسریع در مشکلات حوزهها از جمله توسعه راه ،بهبود وضعیت اسف بار جاده ها ،تلاش وپیگیری بهبود وضعیت حوزه سلامت و بهداشت و گسترش سرانه فضای ورزشی به صورت شگفت انگیز در استان والیگودرز ،تبدیل دو روستا از الیگودرز به شهر و بیش خدمات ارزنده بیشمار در راستای توسعه صنعت نیمه جان لرستان و الیگودرز در رای قاطع به خدابخشی به عنوان بهترین نماینده الیگودرز می تواند گواهی روشن برای مجاب شدن شاه ماهی نمایندگان مجلس یازدهم لرستان برای کاندیداتوری برای ریاست جمهوری باشد .

عملکرد مطلوب و جایگاه ویژه خدابخشی در مجلس کنونی و پیگیر های فراوان وی می تواند برگ برنده وی برای کاندیاتوری در انتخابات باشد.

محمد خدابخشی دارای مدرک دکتری تخصصی ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات، دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

سخنگوی کمسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی

رئیس کمیته دیوان محاسبات

رییس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه های توسعه کشور

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

حال باید منتظر ماند که آیا خدابخشی که دو دوره متوالی نماینده الیگودرز در مجلس است و بر مسائل کلان کشور با دید برنامه ای اشراف دارد و همچنین تخصصهای ارزشمندی که در بودجه نویسی و برنامه ریزی دارد و می تواند در رفع چالشهای اقتصادی مردم گره گشا شود نامزد انتخابات نفر اول اجرایی کشور می شود یا خیر؟

محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.