آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
12
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان :

مدارس لرستان تا پایان فروردین ماه فقط به صورت مجازی دایرخواهندبود

  • کد خبر : 3340
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
مدارس لرستان تا پایان فروردین ماه فقط به صورت مجازی دایرخواهندبود
به گزارش طلوع افلاک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، معاون تربیت بدنی و سلامت در این باره گفت : در آخرین مصوبات ستاد کرونای استان و گسترش شیوع بیماری کرونا ویروس در لرستان و با توجه به ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان ، کلیه کلاس ها در شهرستان و مناطق تا پایان فروردین ماه به شکل غیر حضوری می باشد.

مقرر گردید تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ ، آموزش در کلیه مدارس سطح استان به صورت غیر حضوری برگزار گردد. بدیهی است در مناطق روستایی نیز در مدت یاد شده اصل بر آموزش غیر حضوری می باشد.
وی ادامه داد : در مدارسی که به فضای مجازی دسترسی محدود دارند یا دسترسی به اینترنت ندارند از طریق درس نامه آموزش خود را پیگیری کنند بدیهی است پس از فروکش کردن موج فعلی کرونا تا پایان فروردین ، مجددا در خصوص نحوه استمرار آموزش به شیوه حضوری اطلاع رسانی خواهد شد .
فرید بهرامی با بیان اینکه در زمان مشخص شده از برگزاری هر گونه جلسه اداری جلوگیری بعمل آید اشاره کرد و ادامه داد : ورود و خروج ارباب رجوع به ادارات از طریق ماسک و فاصله گذاری و حتی الامکان از طریق تلفن کارها صورت گیرد.
بهرامی با اشاره به تعطیلی اماکن تفریحی ، سالن های ورزشی و اردوگاه ها گفت : کلیه ماموریت ها و سفر های غیر ضروری کاری به مرکز استان و شهرستان ها ممنوع خواهد بود .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.