آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

جاددو گر نسخه جدید خیبر برای شوک مثبت در لیگ یک / سلبریتی ها اسلحه پنهان خیبر برای رسیدن به پیروزی

  • کد خبر : 3314
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
جاددو گر نسخه جدید خیبر برای شوک مثبت در لیگ یک / سلبریتی ها اسلحه پنهان خیبر برای  رسیدن به پیروزی

باشگاه فرهنگی وورزشی خیبر خرم آباد که در این فصل  با حمایت های مسعود عبدی به یکی از تیم های متمول وبا شخصیت لیگ دسته اول فوتبال ایران مبدل شده است علیرغم  حمایت های  مدیریت باشگاه و شخص مالک  در نیم فصل اول در کسب نتایج موفق نبود و در این عدم موفقیت می توان […]

باشگاه فرهنگی وورزشی خیبر خرم آباد که در این فصل  با حمایت های مسعود عبدی به یکی از تیم های متمول وبا شخصیت لیگ دسته اول فوتبال ایران مبدل شده است علیرغم  حمایت های  مدیریت باشگاه و شخص مالک  در نیم فصل اول در کسب نتایج موفق نبود و در این عدم موفقیت می توان یک مثنوی هفتاد من نوشت .

در نیم فصل دوم با جذب  نقاط ضعف خود در اندیشه حضور آبرومندانه در این رقابت ها خواهد بود و در اولین دیدار خانگی خود در نیم فصل  با رونمایی ازحضور علی کریمی جادوگر اسبق فوتبال ایران و آسیا بعنوان مشاور مالک باشگاه  می خواهد با تزریق بمب روحیه و حضور کریمی  در کنار باشگاه  وشارژ روحی و روانی  بازیکنان  نیم فصل  دوم را با پیروزی آغاز کنند .

در این میان  آیا حضور  علی کریمی  می تواند گره گشای برخی  مشکلات خیبر شود و یا باز هم شاهد ادامه روند نزولی این تیم در ادامه رقابت ها باشیم ؟

آیا حضور کریمی با آن همه کبکبه و دبدبه ها  و شایعات حول محور دستمزد آن چنانی برای  حضور در ورزشگاه تختی خرم آباد و روحیه به خیبر می توادند شوک مثبت  پیروزی باشد ؟

براستی  آیا  نمی توان  بااحترام به پیشکسوتان و کارشناسان ارزنده فوتبال لرستان  وکمی احترام  به نظرات  مثبت  این خاک خورده های فوتبال لرستان  که  سجل و شناسنامه فوتبال استان هستند کمی به داشته های بومی خود اعتقاد داشت ؟

براستی با حضور علی کریمی  در کنار خیبر همه  مشکلات ریز و درشت خیبر حل می شود ؟

آیا عبدالله ویسی  می توان  با این همه  بازیکن مورد علاقه خود  و باشگاه  توجیه قابل قبولی برای  عدم کسب نتیجه  در نیم فصل دوم  داشته باشد ؟

برای موفقیت باید برنامه داشت ولی مشخص نیست برنامه خیبر  برای  کوتاه مدت است یا برای آینده است. مهمترین مشکل خیبر و فوتبال لرستان  نداشتن یک برنامه خوب برای صعود است فقط قبل از مسابقات مربی انتخاب می کند و در ادامه همه چیز  را به خدا واگذار می کند.

انتخاب امید روانخواه  در ابتدای  فصل برای خیبر یک آزمون و خطا بود و جانشینی  عبدالله ویسی با هزینه هنگفت  وعدم کسب نتیجه دلخواه در نیم فصل اول اشتباه  بزرگ استراتژیک  دیگر بود که امیدواریم این  انتخاب  در نیم فصل دوم  حداقل نیمی از نبوغ خود در استقلال خوزستان را به نمایش گذاشته و مرهمی بر زخم های کهنه  هواداران فوتبال لرستان  در این ساله با کسب نتایج  خوب شود .

اگر  زیر ساخت و سخت‌افزار مناسب،  برنامه ریزی بلند مدت  و قابل‌اجرا،  برنامه ریزی اصولی برای آکادمی و  تیم های پایه و حمایت از آن، استفاده از ظرفیت های موجود هم مربی و هم بازیکن و نظارت کامل برروی برنامه باشد یقینا تیم  خیبر  در آینده نزدیک  به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

در ورزش نباید احساسی عمل کرد و این که برخی از دوستان می گویند با یک تیم کاملا بومی می‌توان در لیگ دسته اول موفق شد درست نیست و  به نظرم در این مقطع با تیم کاملا بومی نمی توانیم موفق باشیم  ولی با یک برنامه ریزی خوب  می شود کارهای بزرگی انجام داد.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد برند شهر و چشم و چراغ  فوتبالیست ها، جوانان و مردم لرستان و غرب کشور است پس  همه مسئوولان از سیاسی گرفته تا اقتصادی وورزشی  در قبال این تیم و مردم مسئوول هستند و باید از آن حمایت کنند.

 

 محمود داودي نژاد

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.