آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
8

سخنی با آیت اله رئیسی: بروکراسی اداری زائد آفت جدی حمایت از بخش خصوصی دکتر علی دولتشاهی مصداق بارزعدم حمایت

  • کد خبر : 3287
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۷
سخنی با آیت اله رئیسی: بروکراسی اداری زائد آفت جدی حمایت از بخش خصوصی  دکتر علی دولتشاهی مصداق بارزعدم حمایت

دکتر علی دولتشاهی مصداق بارزعدم حمایت استان ثروتمند ولی فقیر رانده شده لرستان به عنوان سینه ستبر ایران زمین؛ در حوزه عدالت اجتماعی و بهره مندی از فرصت ها چه جایگاهی دارد؟ آیا قاضی القضات کشور باعطف به عدالت ترمیمی می تواند انتظارات و خواسته های مردم آسیب دیده ازفقر ،تورم ،بیکاری ،آسیب های اجتماعی ،اعتیاد ،خودکشی ،طلاق […]

دکتر علی دولتشاهی مصداق بارزعدم حمایت

استان ثروتمند ولی فقیر رانده شده لرستان به عنوان سینه ستبر ایران زمین؛ در حوزه عدالت اجتماعی و بهره مندی از فرصت ها چه جایگاهی دارد؟ آیا قاضی القضات کشور باعطف به عدالت ترمیمی می تواند انتظارات و خواسته های مردم آسیب دیده ازفقر ،تورم ،بیکاری ،آسیب های اجتماعی ،اعتیاد ،خودکشی ،طلاق و قهرمان ایران در شاخص های منفی  را برآورده سازد. قلم فرسایی حاضر در صدد پاسخگویی به این موضوعات است.

احیای منطقه اقتصادی ویژه در شهرستان های خرم آباد ،بروجرد  ودرود می تواند لرستان را به سوی توسعه صنعتی و شرایط ویژه خاص اقتصادی و رهایی از بسیاری از شاخص های منفی دور کند

شکی نیست استان لرستان به  سبب وضعیت خاص جغرافیایی، تنوع آب  و هوایی در تمامی فصول و قرار گرفتن در کریدور جاده ای شمال به جنوب ، غرب به جنوب  کشور، قابلیت های  فراوان در حوزه های مختلف دارد  اما باید قبول کرد  برتری های سرزمینی برای تشویق و ترغیب بخش خصوصی بر ای سرمایه‌گذاری کافی نیست.

با سفر آیت اله رئیسی قاضی القضات به لرستان یکی از مطالبات جدی مردم و بخش خصوصی حمایت ورفع موانع ومشکلات وبروکراسی های زائد اداری از خیرین بومی است.

ومصداقی می توان از دکتر علی دولتشاهی پهلوان عرصه معر فت،جوانمردی،ایثار وحس همنوعدوستی در کلیه عرصه های مسئولیت اجتماعی و کمک به اشتغالزایی ،رفع بیکاری و….اشاره کرد.

متاسفانه در مقطعی برخی ددصفتان مانع توسعه با بی مهری ها و سنگ اندازی ها در صدد فراری دا دن بخش خصوصی بومی وقومی همچون پهلوان دکتر علی دولتشاهی بودند ولی دکتر دولتشاهی با اراده پولادین ومدد الهی ومعامله برای رضای خداهمچنان برای توسعه و آبادانی لرستان وایران از جان مایه گذاشته وبا افتخار وبی منت در خد مت مردم است

پهلوان علی دولتشاهی مظهر جوانمردی ،فتوت ،مهربانی  و کمک به همنو وکمک به افتصاد معیوب لرستان است وتا سالها نامش بر تارک تاریخ ثبت خواهد شد .

سرمایه گذاری در ساخت وتکمیل پروژه هتل پارک صخر های که سالهاست بر اثر ندانم کاری ومشکلات ناشی از سو ء مدیریت های گذشته در ساخت این هتل چند ستاره به بوته فراموشی سپرده شده بود با درایت دولتشاهی در حال ساخت وبهره برداری در آینده ای نزدیک خواهد بود .

دکتر علی دولتشاهی است، نامی که برای مردم استان لرستان نامی آشناست و بانی اصلی اشتغال بکار صدها جوان لرستانی در سطح کشور است و باتوجه به روحیه گره گشایی که دارد همیشه در امورات عام المنفعه و خیر نقشی غیرقابل انکار داشته و دارد.

دکتر علی دولتشاهی معجزه زندگی چند پسر اعدامی بود.

دکتر دولتشاهی با کمک های مومنانه در ایام سخت کرونایی ،کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر درمناسبت های مختلف، کمک به تو سعه ورزش قهرمانی وهمگانی ،کمک به توسعه زیر ساخت های اقتصادی واجتماعی گل سرسبد بخش خصوصی در مسئولیت اجتماعی بودوخواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.