آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
9

پیام دکتر علی دولتشاهی دردی زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 3055
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
پیام دکتر علی دولتشاهی دردی زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام دکتر علی دولتشاهی درپی زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد   فعال اقتصادی و خیر سرشناس استان لرستان ‌دکتر علی دولتشاهی در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی کرد وبا تاکید بر کمک های مادی و معنوی خوداز مناطق زلزله زده از مردم و […]

پیام دکتر علی دولتشاهی درپی زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد

 

فعال اقتصادی و خیر سرشناس استان لرستان ‌دکتر علی دولتشاهی در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی کرد وبا تاکید بر کمک های مادی و معنوی خوداز مناطق زلزله زده از مردم و دولتمردان استمداد یاری به مردم این منطقه محروم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، متن پیام دکتر علی دولتشاهی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی سخت که منجر به خسارات سنگین به منازل عده ای از هموطنان و همتباران عزیز آن دیار در این شرایط سخت زمستانی و برف و باران آن‌ منطقه گردید، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب شد.

به درگاه خداوند متعال شکرگزارم که تلفات جانی وارد نشد و لازم می دانم مراتب همدردی خود را با همه ی مجروحان و زیاندیدگان اعلام کنم.

اطمینان دارم که مردم سرافراز و سلحشور دیار آسمان و ستاره که در تمامی مقاطع انقلاب و بویژه جنگ تحمیلی با رشادت های بی وقفه شان برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت کردند، با تلاش و مجاهدتی دیگر، در کنار تمام مردم نیکوکار کشورمان از هیچ مساعدت و تلاشی برای کاهش آلام آسیب دیدگان این حادثه فروگذار نخواهند کرد و با کمک دولت محترم و سایر ارگانهای دیگر در اولین فرصت با بازسازی مناطق زلزله زده، افتخاری دیگر را به ثبت خواهند رساند. علی دولتشاهی ۵ اسفند ۱۳۹۹

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.