آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024
2

برنامه محوری قالیباف توسعه مناطق کمتر برخوردار است

  • کد خبر : 30016
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
برنامه محوری قالیباف توسعه مناطق کمتر برخوردار است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان گفت: دکتر قالیباف هر جا که ورود کرده آبادانی به دنبال داشته است. به گزارش طلوع افلاک؛ عزت بهاروند، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان گفت: دکتر قالیباف هر جا که ورود کرده آبادانی به دنبال داشته است. بهاروند در جمع حامیان دکتر […]

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان گفت: دکتر قالیباف هر جا که ورود کرده آبادانی به دنبال داشته است.

به گزارش طلوع افلاک؛ عزت بهاروند، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان گفت: دکتر قالیباف هر جا که ورود کرده آبادانی به دنبال داشته است.

بهاروند در جمع حامیان دکتر قالیباف در شهرستان دورود با اشاره به اینکه آقای قالیباف در حوزه اجرا حرف برای گفتن دارد، اظهار کرد: ما باید فردی را انتخاب کنیم که عمل‌گرا باشد و به وضعیت کشور و استان‌ها سر و سامان بدهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان دورود، گفت: شهرستان دورود در گذشته قطب صنعتی بود ،صنعت سیمان دورود اولین صنعت سیمان کشور بود اما ببینید امروز به چه روزی افتاده است.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان بیان کرد: کارخانه فارسیت را نگاه کنید که چه وضعیتی پیدا کرده است، خیلی از واحدها را داشتیم که به خاک سیاه نشستند، چرا در دورود تورم و بیکاری بیداد می‌کند

بهاروند تاکید کرد: رفع مشکل این کارخانه‌ها، تورم و بیکاری با حرف درست نمی‌شود بلکه مرد عمل می‌خواهد، کسی باید وارد عرصه شود که ملت را از این وضعیت رها کند.

وی با بیان اینکه مشکل کشور اقتصادی و معیشتی است، گفت: در دورود باید با استفاده از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری بتوان اشتغال و درآمد پایدار ایجاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه کشور ما ثروتمند است ، تاکید کرد:

بستر توسعه و پیشرفت در داخل کشور است، باید بتوان به ظرفیت داخلی توجه کرد نه اینکه منتظر بمانیم تا از بیرون برای ما کمکی بفرستند

بهاروند گفت: دکتر قالیباف هر جا که ورود کرده آبادانی به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد:نظام بعد از انقلاب خدمات بسیار زیادی در کشور داشته است به نوعی که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست در همه حوزه ها پیشرفت چشمگیر است بعضیها می خواهند این عزت را از ما بگیرند موضوع هسته ای از آن جمله است

وی ادامه داد: برخی پیشرفت را به مذاکره با غرب گره زده اند و به ملت و توانمندی داخلی اعتقاد ندارند یکبار مگر نرفتند و همه چیز را دادند نتیجه چه شد حالا با فرافکنی دیگران را مقصر می دانند.

 

انتهای پیام

 

خبرنگار: امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.