آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024
1

امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند

  • کد خبر : 30003
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند

  نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:پزشکیان وارد ماراتن انتخابات شده تا برخی تفکرات را تغییر دهد و سهم مردمان دیار زاگرس را به آنها بدهد. به گزارش طلوع افلاک ؛محمد علی وکیلی عصر شنبه در یک همایش انتخاباتی با بیان اینکه پزشکیان فرزند زاگرس است، اظهار کرد: مردم زاگرس مظلوم هستند […]

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:پزشکیان وارد ماراتن انتخابات شده تا برخی تفکرات را تغییر دهد و سهم مردمان دیار زاگرس را به آنها بدهد.

به گزارش طلوع افلاک ؛محمد علی وکیلی عصر شنبه در یک همایش انتخاباتی با بیان اینکه پزشکیان فرزند زاگرس است، اظهار کرد: مردم زاگرس مظلوم هستند و سهم مردم این دیار ادا نشده است.

وی بیان کرد: امروز پزشکیان وارد ماراتن انتخابات شده تا برخی تفکرات را تغییر دهد و سهم مردمان دیار زاگرس را به آنها بدهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ملت باید به احساس تعلق برگردد بنابراین نیاز به تغییر وجود دارد چون از نسخه‌های تکراری برای حل مشکلات خسته شده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز به فردی نیاز داریم که تصمیم شجاعانه بگیرد و رابطه ایران و جهان را اصلاح کند چوت به جامعه جهانی بازنگردیم نمی‌توانیم توسعه را شاهد باشیم.

وی افزود: با پزشکیان از نزدیک آشنا هستم و می‌دانم اهل دروغ و اختلاس نیست و در این کشور، پیدا کردن چنین فردی کار ساده‌ای نیست.

وکیلی تاکید کرد: درآمدهای کشور مناسب است اما سهم مردم مناطق مختلف کشور بخوبی داده نمی‌شود.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در لرستان نیز در ادامه این همایش گفت: جوانان سرمایه اجتماعی هستند ولی برخی تفکرات به دنبال این هستند که جوانان را در عرصه‌های مختلف منفعل کنند اما ما جوان فاعل و شاغل تاثیرگذار می‌خواهیم.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان ادامه داد: دولت باید به جوانان تحویل داده شود، مشروعیت نظام و مسوولان به حضور جوانان بستگی دارد، اگر جوانان در انتخابات شرکت نکنند مشارکت پایین می‌آید.

وی ادامه داد: آن کسانی که پیروزی خود را بر حضور حداقلی می‌دانند باید پاسخگو باشند در حالیکه مشارکت حداکثری به نظام اسلامی مشروعیت می‌بخشد.

انتهای پیام

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=30003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.