آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0
انتشارات:

پارس تاک ناشر لرستانی در کلاس حرفه ای منطقه ای

  • کد خبر : 29987
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۳
پارس تاک ناشر لرستانی در کلاس حرفه ای منطقه ای
به گزارش طلوع افلاک: انتشارات پارس تاک به مدیریت کوروش پرهام فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و تا کنون با افتخار بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه های مختلف به ویژه ادبیات فارسی و رمان منتشر کرده است. این انتشارات با تمرکز بر نشر کتاب‌های خاص و تخصصی، تلاش دارد تا منابع ارزشمند و کاربردی را در دسترس علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار دهد.

از جمله حوزه‌های فعالیت این انتشارات می‌توان به ادبیات تخصصی فارسی ، کتب زبان انگلیسی و رمان اشاره کرد. تمامی کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات با دقت و کیفیت بالا تهیه و تولید می‌شوند تا نیازهای علمی و فرهنگی جامعه را به بهترین شکل ممکن برآورده سازند.

نشر پارس تاک علاوه بر انتشار کتاب به صورت چاپی و با نشر کتاب در در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف در فضای مجازی سعی بر سهولت دسترسی علاقه مندان به کتابهای نشر پارس تاک داشته است.

از جمله اولین های این ناشر فعال می توان به کتاب های:

با افتخار، انتشارات پارس تاک اولین کتاب خود را با عنوان «Basic Grammar for University Students» به قلم دکتر محمد پرهام، اردشیر دانش و عبدالرضا گودرزی در سال ۱۳۹۵ منتشر کرد. این اثر با تمرکز بر یادگیری گرامر زبان انگلیسی ویژه دانشجویان و با هدف ارتقاء دانش و آگاهی مخاطبان به چاپ رسیده است. امیدواریم این کتاب منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان و دانشجویان باشد.

* با افتخار، انتشارات پارس تاک دومین کتاب خود را با عنوان «Stepping stone reading comprehension for university students» به قلم دکتر محمد پرهام، اردشیر دانش و عبدالرضا گودرزی در سال ۱۳۹۵ منتشر کرد. این اثر با تمرکز بر یادگیری مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی ویژه دانشجویان و با هدف ارتقاء دانش و آگاهی مخاطبان به چاپ رسیده است. امیدواریم این کتاب منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان و دانشجویان باشد.

** سومین کتاب انتشارات پارس تاک با عنوان مشاهیر و مفاخر بروجرد  به اهتمام پزشک دلسوز بروجردی و ساکن آلمان منتشر شد. این کتاب با تمرکز بر معرفی نام آوران و مفاخر شهر بروجرد به ویژه در زمینه هنر و شعر و ادبیات با هدف ارتقاء دانش مخاطبان در مورد شناخت بروجرد  به چاپ رسیده است. امیدواریم این اثر مورد توجه و استفاده مخاطبان گرامی قرار گیرد.

این ناشر همچنین در زمینه رمان و داستان کوتاه نیز آثاری را چاپ و روانه بازار کتاب ایران کرده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.