آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
11

فرمانده سپاه خرم آباد:خدمات دکتر علی دولتشاهی بی بدیل ونشان از روح بزرگ پهلوانی وفتوت است

  • کد خبر : 2997
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۲۰
فرمانده سپاه خرم آباد:خدمات دکتر علی دولتشاهی بی بدیل ونشان از روح بزرگ پهلوانی وفتوت است
فرمانده سپاه ناحیه خرم آبادگفت:دکترعلی دولتشاهی پهلوان مکتب زورخانه ورزش وپهلوان صداقت،مردانگی وحس همتوع دوستی ومنش جوانمردیست.

فرمانده سپاه خرم آباد:دکترعلی دولتشاهی پهلوان دوجبهه ورزش وجـوانمردیست/خدمات ماندگار پهلوان دولتشاهی در تاریخ ثبت می شود

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، فرمانده سپاه ناحیه خرم آبادگفت:دکترعلی دولتشاهی پهلوان مکتب زورخانه ورزش وپهلوان صداقت،مردانگی وحس همتوع دوستی ومنش جوانمردیست.

سرهنگ ماشاالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در مراسم آزادی ۷۰زندانی جرایم غیر عمدبیان کرد: آقای دولتشاهی از کسانی هستند که در زمینه های مختلف چه در بحث کمک های مومنانه ، بحث لوازم التحریر مدارس، بازسازی شهر ، آزادی زندانی ها و غیره..همیشه پای کاربوده و کمک می کنند.

وی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است افزود: حرکتی که پهلوان دولتشاهی امروز انجام دادند باعث شدند تعدادی از زندانیان برای سال جدید به آغوش گرم خانواده برگردند و با آرامش زندگی جدیدی را آغاز کنندو اکثر این عزیزان نان‌آور خانواده هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ادامه داد: ۲۷ بهمن تا ۵ اسفند سالروز عملیات والفجر۹ است در این عملیات شهدای زیادی تقدیم شده ولی یک شهید پهلوان از لرستان به نام توکل مصطفی زاده در این عملیات به شهادت رسیدند دیروز شهید توکل مصطفی زاده در خط مقدم جلوی دشمن ایستاد و امروز آقای دولتشاه ی زندانی آزاد می‌کند هر دو هم ورزشکار و اهل زورخانه‌ بودند یکی در دفاع مقدس کار می کرد و یکی امروز خانواده‌های زندانیان را شاد می‌کندکه نهایت تقدیر و تشکر را ازاین برادر عزیز داریم و امیدواریم دیگر خیرین استان نیز پای کار بیایند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.