آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5

هشدار نماینده مجلس به قرارگاه خاتم:کم کاری کنید قراداد فسخ می شود

  • کد خبر : 2981
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
هشدار نماینده مجلس به قرارگاه خاتم:کم کاری کنید قراداد فسخ می شود

  به گزارش پایگاه خیذی وتحلیلی طلوع افلاک، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مرکز هسته ای افلاک از اتلاف وقت در ساخت بیمارستان نیایش جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد توسط قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء« ص» به شدت انتقاد کرد. دکتر مهرداد ویسکرمی با بیان این […]

 

به گزارش پایگاه خیذی وتحلیلی طلوع افلاک، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مرکز هسته ای افلاک از اتلاف وقت در ساخت بیمارستان نیایش جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد توسط قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء« ص» به شدت انتقاد کرد.

دکتر مهرداد ویسکرمی با بیان این مطلب که هر کجا که پای منافع ملت در میان باشد با هیچ نهاد و حزب و ارگانی مماشات نداریم اعلام کرد: قرارگاه در انجام تعهداتش کوتاهی کند قراداد ماده ۴۸و فسخ خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم آنرا مهمترین اولویت برشمرد و تصریح کرد :کمبود مراکز درمانی و تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی در لرستان باعث رنج و عذاب مردم این استان بالاخص مرکز آن شده است و اگر قرار باشد روند اجرایی مراکزی نظیر بیمارستان نیایش خرم آباد با این کندی صورت بگیرد مجبور خواهیم شد با توجه به تامین اعتبار جهت ساخت این بیمارستان قراداد مذکور را فسخ و وارد رایزنی با بخش خصوصی دیگری شویم .

دکتر ویسکرمی هرگونه چشم پوشی و صرف نظر کردن از منافع ملت را خیانت خواند و افزود: با هیچ نهاد و ارگانی عهد اخوت نبسته ایم خواه این نهاد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء «ص» باشد .

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در روند پروژه بیمارستان نیایش از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء «ص» شد و افزود:تمام بدهی قرارگاه پرداخت شده است و اعتبار لازم جهت تسریع در ادامه کار تامین گردیده و قرارگاه هیچگونه بهانه ای برای کم‌کاری ندارد .

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.