آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6

بهشت دلالان میکروفن فروش در رد صلاحیت حیدر بهاروند

  • کد خبر : 2907
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
بهشت دلالان میکروفن فروش در رد صلاحیت حیدر بهاروند

  پايگاه خبري و تحليلي طلوع و افلاك ، حیدر بهاورند از جمله افرادی هست که بدون هیچ وابستگی به باندهای قدرت و ثروت و ابزارهای ارتباطی توانسته است خود را از یک جغرافیای حاشیه به متن فوتبال برساند. در این مدت او توانسته است تا بدون حاشیه کارنامه قابل قبولی را از خود بر […]

 

پايگاه خبري و تحليلي طلوع و افلاك ، حیدر بهاورند از جمله افرادی هست که بدون هیچ وابستگی به باندهای قدرت و ثروت و ابزارهای ارتباطی توانسته است خود را از یک جغرافیای حاشیه به متن فوتبال برساند. در این مدت او توانسته است تا بدون حاشیه کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد. بدون شک حضور یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان اسیا تا حدودی زیادی به عملکرد قابل قبول لیگ برتر فوتبال در ایران دارد.  عدم وابستگی ایشان به جغرافیای مرکز رانت و ثروت باعث گردیده است تا کسانی که با رویکردهای ایشان به حاشیه رانده شده اند سعی در بازنمایی ایشان به نحو دلخواه خودشان دارند. در این بین برخی از  سلبریتی ها به عنوان ابزار رسانه ای به ایفای نقش می پردازند.

متاسفانه این روزها که بهاروند که به گواه همگان دراین سالیان متمادی در سازمان لیگ با برنامه ریزی مدون و قطع دست دلالان از منابع سرشار مالی سازمان لیگ فوتبال در عقد قرارداد های مالی همواره مورد حمله نقد های کاملا غیر مستدل و تخریب های آنچنانی قرار گرفته ومیکروفن فروش های که با دلالی و زدو بند با مدیران فوتبالی و تهیه برنامه های آنچنانی فوتبالی همواره از فوتبال به در آمد های نامشرع و کثیف میلیاردی دست یافته و با حضور بهاروند بعنوان مدیری باسلامت کاری و مالی از سازمان لیگ و فدراسیون دست پلیدشان قطع شده این روزها با رد صلاحیت غیر واقعی و کاملا معنادار و بدون عدله و مدرک مستند بهاروند سر از پای نشناخته و به هلهله و شادی زایدالوصفی پرداخته و در تریبون های خود چه در رسانه های دیداری و شنیداری درحال جشن و پایکوبی و تخریب بهاروند از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و با حذف بهاروند بار دیگر برای جولان و رسیدن به پول های کثیف در فوتبال در حال تدارک ویژه برای مقاصد پلیدشان هستند .

در این میان در مهدی واعظی در شبکه پنج صداو سیما در برنامه ورزش آنلاین با وقاحت با اعلام این خبر که یک اتفاق خوب اینکه حیدر بهاروند برای انتخابات فدراسیون فوتبال تایید نشد عملا نشان داد که رسانه ملی با در اختیار گذاشتن تریبون و میکروفن ها در خدمت برخی خبرنگاران دلالا نما و میکروفن فروش نشان داد حضور مدیران شایسته و پاکدست وسالمی همچون بهاروند برای این رسانه ملی هم سنگین و قابل هضم نیست ؟

از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در عجبیم که چرا ازتریبون مقدس رسانه ملی برای برخی  مجریان استفاده می شود که با برخی دلالان در ارتباط بوده و دستشان از پول های بی رویه و کثیف در فوتبال قطع شده و حالا کاسه داغ تر از آش شده اند ؟

البته از آقای واعظی بعنوان یک خبرنگار چند سئوال  که شاید برای وی دارای ایهام و ابهام باشد داریم و امیدواریم در صورت امکان در خود تریبون صداوسیمای درخدمت وی پاسخگوی ما باشد ؟

آقای مهدی واعظی در ارتباط با شکایت علی دایی از شما در چند سال گذشته برای ما کمی شفاف سازی کنید و دلیل شکایت قضایی علی دایی از شما چه بود ؟

آقای واعظی  راستی چرا بعنوان روابط عمومی فدراسیون های اسکواش و بسکتبال پس از انتصاب در این پست ها به یکباره پس از مدت کوتاهی همکاری عزل شدید ؟

راستی آقای میثاقی که پس از فرار عادل فردوسی پور با برنامه کاملا ضعیف و غیر حرفه یتان به صورت کاملا محسوس و مشهودی مخاطبین برنامه میلیونی نود را درفوتبال برتر به ….رساندید آیاواقعا از خود و برنامه ضعیفتان راضی هستید و البته تخریب های متوالی حضرت عالی از سرپرست فدراسیون شاید ارتباط با قطع قرادادهای آنچنانی و میلیونی برای ساخت مستند و مصاحبه های کاذب در گذشته باشد که با حضور بهاروند این پرداخت های غیر ضروری حذف و شما پس از آن بعنوان منتقد کمر به تخریب گرفتید ؟

راستی آقای واعظی و میثاقی  آیا می دانید بهاروند با پاکدستی و نه به برخی رانت خواری ها و مبارزه با فساد در فوتبال پای منفعت طلب ها را از فدراسیون قطع کرده ؟

راستی می دانید پرونده فساد های ۳۰و ۴۰میلیاردی شرکت های صوری در فوتبال و سازمان لیگ الان توسط سازمان بازرسی و قوه قضاییه در حال پی گیری است ؟

حیدر (همایون)بهاروند نایب رئیس فدراسیون فوتبال ورئیس سازمان لیگ که از سال ۵۸تاکنون به صورت کاملا مستقیم به عنوان بازیکن ،موسس،مدیر عامل ،رئیس هیات فوتبالو….در فوتبال حضور فیزیکی داشته و به عبارتی می توان گفت بهاروند فوتبالی ترین عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.
آقایان عزیز واعظی و میثاقی آیا بیاد دارید مواقعی که شما کودکی ده ساله بیش نبودید حیدر بهاروند در بازی تاریخی پرسپولیس تهران و خیبر خرم‌آبادموسس و مدافع راست خیبربود؟

آقایان  واعظی و میثاقی  با فلاش بگ به گذشته و نوستالژی در اجرای برنامه ورزشی خود چند نکته تاریک دارید؟
لطفا فرافکنی نکنیدودست از تخریب  چهر ه های ماندگار فوتبال ایران بردارید؟
آیا از خودتان سئوال کرده اید چرا برخی از ناظران فدراسیون که همیشه نتایج را بازدو بند و فسادتغییر می داند الان کجاهستند؟
با درایت و پاک دستی حیدر بهارونددر طی چند سال گذشته دیکر شاهد تبانی و فساد های میلیاردی در فدراسیون و فوتبال نیستیم و قطع کردن دست برخی از فاسدان فوتبال مدیون پاک دستی بهاروند و تیم همراه وی است.

و انشالله در روزهای آتی با توجه به درخواست تجدید نظر در صلاحیت حیدر بهاروند و تایید وی شاهد تنور داغ یک انتخابات سالم خواهیم بود واعضای فرهیخته و فوتبالی مجمع فدراسیون فوتبال با یک انتخاب اصلح و شایسته زمام امور فدراسیون عریض و طویل فوتبال را به فرزندی شایسته و پاکدست خواهند داد تا در این آشفته بازار دلالی شاهد روزهای آفتابی برای فوتبال ایران باشیم .

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.