آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
9

تقدیر از مروج فرهنگ ایثار و شهادت اداره کل امور مالیاتی استان لرستان

  • کد خبر : 2904
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
تقدیر از مروج فرهنگ ایثار و شهادت اداره کل امور مالیاتی استان لرستان

هادی ملکشاهی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر با اهدا لوح تقدیر از شیرزاد بسطامی سرپرست روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی بعنوان مروج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر بعمل آورد.  به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان به پاس فعالیت‌های اجرایی( همایش، نمایشگاه، نشریه و…) و تولید […]

هادی ملکشاهی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر با اهدا لوح تقدیر از شیرزاد بسطامی سرپرست روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی بعنوان مروج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر بعمل آورد.
 به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان به پاس فعالیت‌های اجرایی( همایش، نمایشگاه، نشریه و…) و تولید محتوا و ترویج اندیشه ایثار و شهادت در لوح تقدیر بسطامی چنین آورده است.
بسمه تعالی
شهادت انسان را از مرگ نجات می‌دهد و از او نامیرایی می‌سازد که در سینه‌اش چراغی برای روشنایی این جهان روشن است
برادر گرامی
جناب آقای شیرزاد بسطامی
امروز جهاد در راه فرهنگ، اولی‌تر از هر جبهه‌ی دیگر است. ترویج تعهد به ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی، باورها و اخلاقیات، همه در گرو جهد سربازان فرهنگ است. سربازانی که می‌دانند توسعه در تمامی سطوح از گلوگاه فرهنگ عبور می‌کند و آسیب‌های این وادی را به اشراف نشسته‌اند و هنر و خلاقیت را توامان می‌کنند برای برون رفت از هجمه‌ها و شبیخون‌های فرهنگی در این بین; ایثار و شهادت، حبل المتین فرهنگ این سرزمین است که امتزاج باور و عرفان ، اخلاق و تعهد اجتماعی است و صد البته موهبتی است الهی برازنده قهرمانان این مرز و بوم، از اینرو به میمنت ایام مبارک فجر از شما بعنوان مروج فرهنگ ایثار و شهادت که به حق در این عرصه، سربازی خدوم و خلاق بوده اید. این لوح تقدیر تقدیم حضورتان میگردد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.