آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
9

دکترعلی دولتشاهی گل سر سبد خیرین بومی لرستانی

  • کد خبر : 2879
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
دکترعلی دولتشاهی گل سر سبد خیرین بومی لرستانی
وقتی پهلوان علی دولتشاهی یک تنه جور مسئولان را می کشد /هفت میلیارد تومان هزینه برای کلنگ زنی غسالخانه های جدید خرم آباد و تعریض جاده قبرستان خضر

سرمایه پایبند وطن،بوم زاد و احساسات نیست هر کجا احساس ناامنی کند،با موانع پیدا و پنهان روبرو شود و تُرش رویی و تلخ کامی ببیند به مکانی مطمئن تر باکسب بازدهی بیشتر منتقل می شود، پس فرار سرمایه های بومی از استان لرستان موضوعی صرفاً اقتصادی نیست، بلکه ابعاد سیاسی ،اجتماعی فرهنگی را نیز در بر دارد.
پهلوان علی دولتشاهی مظهر جوانمردی ،فتوت ،مهربانی و کمک به همنوع وکمک به اقتصاد معیوب لرستان است وتا سالها نامش بر تارک تاریخ ثبت خواهد شد .
سرمایه گذاری در ساخت وتکمیل پروژه هتل پارک صخره ای که سالهاست بر اثر ندانم کاری ومشکلات ناشی از سو ء مدیریت های گذشته در ساخت این هتل چند ستاره به بوته فراموشی سپرده شده بود با درایت دولتشاهی در حال ساخت وبهره برداری در آینده ای نزدیک خواهد بود .
دکتر علی دولتشاهی است، نامی که برای مردم استان لرستان نامی آشناست و بانی اصلی اشتغال بکار صدها جوان لرستانی در سطح کشور است و باتوجه به روحیه گره گشایی که دارد همیشه در امورات عام المنفعه و خیر نقشی غیرقابل انکار داشته و دارد.
دکتر علی دولتشاهی معجزه زندگی پسر اعدامی بویر احمدی بود. این خیر، سرمایه گذار نیکو کار اقتصادی و ورزشی با راضی‌کردن خانواده مقتول تنها کمتر از۹ساعت تا اعدام مجیدبیژنی توانست رضایت بگیرد و مبلغ کسری از پول رضایت را هم پرداخت کند.
خیر لرستانی اینبار به کمک شهرداری خرم آباد آمده و باتوجه به مشکلات مالی این شهرداری، ساخت دو غسالخانه در خرم آباد و همچنین بازسازی و آسفالت جاده قبرستان خضر این شهر را تقبل نمود و شخصاً در مراسم کلنگ زنی این طرحها که با حضور شهردار مرکزی خرم آباد ، فرمانده سپاه خرم آباد ، شهرداران مناطق و مدیران شهرداری و خبرنگاران برگزار شد حضور یافت و کلنگ آغاز به کار این پروژه ها را به زمین زد پروژه هایی که قرار است ظرف چند روز آینده ساختشان آغاز شود و با تسریع در بهره‌برداری از آنان مردم طعم خوش خدمت را بچشند .
پهلوان دکترعلی دولتشاهی خیّر نام آشنای خرم آبادی به وعده خود عمل کرد و جهت یاری شهرداری، کلنگ ساخت دو غسالخانه در سرابیاس و فلک الدین را به زمین زد .
دکتر علی دولتشاهی در مراسم کلنگ زنی ساخت دو غسالخانه سرابیاس و فلک الدین و تعریض جاده دسترسی قبرستان خضر ، پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، هفته بزرگداشت مقام مادر و تولد ام ابیها فاطمه زهرا (س) ، گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به کاری پرداخته ایم که سبب شادی مردم و خانواده هاست .
خیّر نام آشنای شهر خرم آباد افزود: نه تنها در شهر خرم آباد بلکه در کل کشور، شهرداری ها با مشکلات مالی مواجه هستند و توان مالی آنچنان مطلوبی در اختیار ندارند ولی با این وجود جناب شریفی مقدم شهردار محترم خرم آباد و اعضای محترم شورا دوست دارند و در تلاش هستند تا گام هایی محکم برای شهر بردارند زیرا بنده چه زمانی که در ایران هستم و چه زمانی در خارج کشور بسر می برم تمام خبرها را رصد می کنم .
حاج علی دولتشاهی به نکته قابل تاملی اشاره کرد : ای کاش این فرهنگ در شهر ما باب شود و دوستان عزیزی که توان مالی دارند به کمک شهرداری بیایند و هر کدام دو تا از مشکلات شهرداری را رفع کنند، مطمئنم آن زمان شهری زیباتر از آنچه هست خواهیم ساخت.
وی اذعان داشت : به این نیت به کمک شهرداری آمدم زیرا خود نیز هنگام برگزاری مراسم سوگ اقوام و دوستان زجر می کشیدم و گاها ده مراسم به بالا در غسالخانه صالحین برگزار می شد و علاوه بر بار ترافیکی این قضیه، نمی توانستی صاحب مصیبت را به راحتی پیدا کنی و عرض تسلیتی داشته باشی .
علی دولتشاهی در جواب دوستانی که به وی انتقاد می کنند که برای زندگان کار انجام بده چرا برای درگذشتگان غسالخانه بنا می کنی، اظهار داشت : همه ما دیر یا زود گذرمان به غسالخانه خواهد افتاد و این مسیرمان است و تمام ملک و املاک ما همین قبر خواهد بود .
مرد نیکوکار شهر خرم آباد که تاکنون خدمات فراوانی به زادگاهش انجام داده ، در ادامه سخنان خود گفت : با ایجاد این دو غسالخانه بار ترافیکی شهر کاهش خواهد یافت ، جنوب شهر با جمعیت بالای خود از غسالخانه سرابیاس و شمال شهر از غسالخانه فلک الدین استفاده خواهند کرد و مرکز شهر کماکان از غسالخانه قدیمی یا همان صالحین بهره خواهد برد؛ جاده دسترسی به قبرستان خضر هر چند به علت پیشروی قبرستان جای کار فراوانی به ما نمی دهد ولی سعی ما بر این است تا جایی بتوانیم این جاده را تعریض کنیم .
علی دولتشاهی چه زیباشناسانه گفت : من معامله با خدا کرده ام و انتظار ندارم یک تشکر خشک و خالی از من داشته باشند ، معامله ام با خداست و ان شاء الله خداوند کمک کند بتوانیم رضایت مردم را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر کنیم نه اینکه باعث شویم رنجی به رنج های مردم اضافه شود .
مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان است که ۱۰۰ درصد اعتبار آن را دکتر دولتشاهی تقبل و پرداخت می نماید . همچنین از دیگر برنامه های دولتشاهی طی هفته های آتی آزادی زندانیان جرائم مالی و کمک معیشتی به پاکبانان شهرداری خرم آباد خواهد بود.
تلاش بنده این است که پاکبانان عزیز و زحمتکش را از لحاظ معیشتی تقویت کنیم و در هفته های آینده انشاء الله شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان خواهیم بود که سرهنگ ماشاالله بازگیر هم در این مورد ما را یاری دادند و طی بازدیدی که از زندان داشتیم و خداوند توفیق دهد دل خانواده های بسیاری را شاد خواهیم کرد؛ این بخش پایانی سخنان دکتر علی دولتشاهی است .
گفتنی است ، در این مراسم ارزشمند کلنگ احداث غسالخانه فلک الدین و سرابیاس توسط همسر حاج علی دولتشاهی به زمین زده شد .و در پایان مراسم، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد و رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضاء
لام داشتند که طی روزهای آینده یکی از معابر اصلی و در شان حاج علی دولتشاه به نام این خیّر دوستداشتنی مزین خواهد شد .
مهمانان ویژه این آیین کلنگ زنی ، سرهنگ پاسدار ماشالله بازگیر فرمانده ناحیه شهرستان خرم آباد و سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم آباد و عزیز علی نعمتی بودند .

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.