آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

ثبت نام روزنامه‌نگار و نویسنده لرستانی در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه

  • کد خبر : 28515
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
ثبت نام روزنامه‌نگار و نویسنده لرستانی  در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه

نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ثبت شد. به گزارش طلوع افلاک؛ به نقل از نمایندگی دفتر یونسکو در نیجریه نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی به پاس ارائه خدمت در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر و آگاهی اجتماعی در کتاب رکوردهای […]

نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ثبت شد.

به گزارش طلوع افلاک؛ به نقل از نمایندگی دفتر یونسکو در نیجریه نام مهدی بیرانوند ” روژمان ” روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی به پاس ارائه خدمت در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر و آگاهی اجتماعی در کتاب رکوردهای جهانی کشور نیجریه به مدیریت پروفسور عیسی بوهاری ثبت شد.
این اولین بار است که نام یک روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی با تایید اتحادیه خلق های جهان، استاندارد بین المللی کتاب و  یونسکو در این کتاب ثبت شده است. همچنین دفتر سازمان حقوق بشر و صلح ” لیوی ” نیز از مهدی بیرانوند بصورت جداگانه با اهدا لوح یادبودی تقدیر و تشکر کرد‌.

درمتن اعطای این جایزه جهانی آمده است:

عنوان رکورد جهانی بشردوستانه و اجتماعی
این جایزه تقدیم می شود به:
نویسنده و روزنامه‌نگار مهدی بیرانوند از ایران
برای عملکرد عالی شما در زمینه انسانیت، پیوند صلح، آموزش، محیط زیست، فرهنگ صلح، حقوق بشر، آگاهی اجتماعی و سایز زمینه های برجسته  برای عملکرد تاثیرگذار  فداکاری و سخت کوشی شما که الهام بخش نسل جوان است. فعالیت و کار شما بطور گسترده در سطوح دیگرنیز شناخته شده است. برای شما در تلاش های آینده و زندگی آرزوی موفقیت داریم.

پروفسور عیسی بوهاری
بنیانگذار کتاب جهانی رکورد های نیجریه

قابل ذکراست مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر متولد سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، قائم مقام خبرگزاری سراسری اعتلای ایران، مدیر خبری رسانه ایرانیان اروپا در برلین ، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی کشور لبنان و نویسنده ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان های کشوری و بین المللی شده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.