آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
0

تجدید میثاق مردم لرستان بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل

  • کد خبر : 28089
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
تجدید میثاق مردم لرستان بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل

قدس قبله دوم مسلمانان همزاد حماسه است با شنیدنش نامش طوفانی در وجود غیرتمند مسلمانان جهان به پای می‌شود؛ قدس روز مظلومیت مردم ستمدیده سرزمینی است که به ناحق اشتغال شده  است؛ نامگذاری این روز ابتکار معمار کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، ابتکاری که با حضور پرشور مردم در آخرین جمعه ماه […]

قدس قبله دوم مسلمانان همزاد حماسه است با شنیدنش نامش طوفانی در وجود غیرتمند مسلمانان جهان به پای می‌شود؛ قدس روز مظلومیت مردم ستمدیده سرزمینی است که به ناحق اشتغال شده  است؛ نامگذاری این روز ابتکار معمار کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، ابتکاری که با حضور پرشور مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر ساله رقم می‌خورد و این مهم نه تنها دغدغه امروز مسلمانان جهان نیست بلکه به یک جریان بین‌المللی تبدیل شده تا همگان اسرائیل غاصب و کودک‌کش و جعلی را به عنوان شقی‌ترین انسان‌ها و جنایتکاران تاریخ بشناسند.

 

امروز نیز در هفدهم فروردین ماه، همزمان با سراسر کشور مردم لرستان نیز از کودک و نوجوان، جوان و کهنسال به خیابان‌ها آمدند تا باردیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب میثاقی دوباره داشته باشند.

راهپیمایی امسال روز قدس در لرستان رنگ و بویی حماسی داشت و مردم به خونخواهی شهدای اخیر سوریه که یکی از فرزندانشان از دیار محمد بروجردی‌ها (سید علی صالحی روزبهانی ) نیز جزو این شهدا بودند آمدند و این مردم ولایی و قدرشناس و به ویژه خرم‌آبادی‌ها از میدان شهدا تا مصلی‌الغدیر با در دست داشتن پلاکاردها، پرچم فلسطین و پرچم کشورمان و عشایر غیور نیز با لباس محلی(شال و ستره) و با سردادن شعارهای “مرگ بر امریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، ” هیهات من‌الذله”، “الله اکبر”، ” حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد” و ” یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون” انزجار خود را از جنایات اسرائیل غاصب اعلام و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

 

مردم لرستان امروز علاوه بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خونخواهی فرزندشان به میدان آمده‌اند

در این خصوص یکی از شهروندان خرم‌آباد با بیان اینکه کار رژیم منحوس اسرائیل تمام است، گفت: این یک وعده الهی است.

مریم حیدری بیان کرد: امروز مردم لرستان داغدار جوان خود هستند و علاوه بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خونخواهی فرزندشان به میدان آمده‌اند.

وی اضافه کرد: قطعا امروز ملت‌ها آزادیخواه جهان نظاره‌گر جنایات اسرائیل غاصب هستند و قطعا در دنیا اعتراضات بشردوستانه خود را اعلام خواهند کرد.

اسماعیل بیات یکی دیگر از شهروندان خرم‌آبادی با بیان اینکه وظیفه شرعی هر مسلمانی است که به ندای مظلوم لبیک بگوید؛ تصریح کرد: امروز مردم ولایتمدار و روزه دار لرستان همزمان با سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را از سیاست‌های نابخردانه اسرائیل جنایتکار اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا حضور در راهپیمایی روز قدس منجر به تقویت جبهه مقاومت برای مقابله با ظلم و ستم این رژیم جعلی و جنایتکاری که خون هزاران مسلمان بی‌دفاع را به زمین ریخته خواهد بود.

 

روز قدس بین‌المللی شده است

در این خصوص فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز گفت: ملت ایران کماکان بر عهد خود است و از آرمان‌ها و حق‌طلبی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: کاری که ۴۵ سال پیش به ابتکار امام راحل شروع شد امروز نه تنها در جهان اسلام نهادینه شده بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری بین‌المللی شده است.

استاندار لرستان  تصریح کرد: امروز روز قدس محدود به جهان اسلام نیست و در اخبار امشب خواهید دید که تمام دنیا در دفاع از آرمان‌های حق‌طلبانه مردم فلسطین راهیپمایی کردند.

وی با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی یادآور شد: حرکت‌های ددمنشانه اسراییل در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطین، تهاجم و حمله به سفارتخانه ایران در دمشق، مزید بر علت شده و نشانگر این است که این رژیم منحوس هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

زیویار گفت: این راهپیمایی تنها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه برای مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسرائیل است.

اشغال فلسطین، اشغال یک سرزمین نیست بلکه کانونی برای جلوگیری از شکل‌گیری تمدن اسلامی است

همچنین سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: امروز مسئله فلسطین و جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین موضوعی منطقه‌ای نیست، بلکه در رأس موضوع‌های جهانی قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعماری برای جلوگیری از شکل‌گیری تمدن اسلامی و ضد استکباری است.

وی خاطر نشان کرد: روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل‌ها برساند و نشان دهد که سلفی‌های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید.

 

روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز گفت: روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام؛ باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

روانشاد تاکید کرد: به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین؛ امروز جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می‌رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

قدس؛ روز حرکت عظیم و خروشان امت یکپارچه اسلامی علیه ظلم و استکبار است

همچنین فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان نیز روز جهانی قدس را نماد حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی با مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل دانست و تاکید کرد: این روز توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره) بنیانگذاری شد تا نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

وی با بیان اینکه روز قدس از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن(ره) و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن، رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: امروز روز قدس به نماد مقاومت تبدیل شده و روز حرکت عظیم و خروشان امت یکپارچه اسلامی علیه ظلم و استکبار است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.