آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود بعد از تعطیلات نوروز فعال خواهد شد

  • کد خبر : 28007
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود بعد از تعطیلات نوروز فعال خواهد شد

در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی بر فعال شدن ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود تأکید شد. به گزارش طلوع افلاک ؛  در تماس تلفنی فرهاد زیویار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه ی راه […]

در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی بر فعال شدن ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود تأکید شد.

به گزارش طلوع افلاک ؛  در تماس تلفنی فرهاد زیویار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود بر مورد حمایت بودن این پروژه ی مهم توسط دولت و فعال شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.

در این تماس مشکلات فروش نفت که منبع اصلی تأمین اعتبار ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود می باشد، دلیل عمده ی وقفه ی کوتاهی بود که برای آن به وجود آمد که با پیگیری استاندار لرستان و دستور وزیر راه و شهرسازی منابعی برای فعالیت مجدد آن در نظر گرفته شده است.

ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود طی ۱۲ ماه ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به اذعان وزیر راه و شهرسازی و استاندار با توجه به سنگینی آن به ویژه حجم بالای مسیر کوهستانی  و تعداد تونل زیاد و به نسبت سال های گذشته از زمان شروع آن و مشکلات اعتباری سد راه قابل قبول می باشد.

در این تماس تلفنی همچنین در مورد خساراتی که پس از بارندگی های هفته ی اول فرودین ماه به محور خرم آباد به پلدختر به وجود آمد بحث و تبادل نظر شد.

براین اساس خسارات وارد شده در استان برآورد خواهد شد تا در سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای جبران آن تمهیدات و دستورات لازم وزیر لحاظ شود.

انتهای پیام

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.