آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

تخریب و تهمت به دولت سیزدهم در لرستان کار رسانه نما هاست

  • کد خبر : 27818
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
تخریب و تهمت  به دولت سیزدهم در لرستان کار رسانه نما هاست

استاندار لرستان گفت: برخی با تنگ‌نظری و نشر اکاذیب اقدامات دولت در لرستان را نادیده می‌گیرند. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛ فرهاد زیویار روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: سال گذشته با همه رویدادهای خوب و بد سپری شد و صرفه نظر از آن باید شکرگذار باشیم ، چراکه خداوند متعال […]

استاندار لرستان گفت: برخی با تنگ‌نظری و نشر اکاذیب اقدامات دولت در لرستان را نادیده می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛ فرهاد زیویار روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: سال گذشته با همه رویدادهای خوب و بد سپری شد و صرفه نظر از آن باید شکرگذار باشیم ، چراکه خداوند متعال فرصتی برای خدمتگزاری به مردم در اختیار مدیران قرار داد.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: امسال مسوولیت دستگاه های اقتصادی سنگین تر و باید تلاش کنند اهداف نظام اسلامی محقق شود، آمار و ارقام بسیاری در خصوص شاخصه های اقتصادی وجود دارد که باید به اطلاع عموم برسد.

استاندار لرستان یادآور شد: این آمار قابل مقایسه با گذشته نیست و همواره باید برای ارتقاء امید بین مردم اطلاع رسانی شود.

زیویار با اشاره به تلاش های ارگان های مختلف در ایام منتهی به پایان سال برای تامین ارزاق مردم تاکید کرد: تولید ۷۰۰ تن گوشت مرغ و عرضه آن به بازار شب عید ماحصل زحمات مسوولان استان بود که اتفاقی کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: رسانه ها آمار تورم پارسال و کاهش آن نسبت به سال ماقبل را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا اقشار مختلف باید در جریان امور قرار گیرند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تهمت زدن و نادیده گرفتن تلاش ها مانع توسعه می‌شود و برای تزریق امید به جامعه باید تلاش کنیم ، اضافه کرد: برخی ها با نشر اکاذیب زحمات را نادیده می‌گیرند، پروژه راه‌آهن که در دولت سیزدهم فعال شد و اکنون دچار یک مشکل حقوقی شده اما بسیاری با تمسخر اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند.

زیویار ادامه داد: همه ما به مردم بدهکار هستیم و کمبودها جبران پذیر نیست، اما بسیاری نمی‌خواهند اقدامات انجام شده را دیده و زحمات نظام و خدمتگزاری به مردم را نادیده می‌گیرند.

وی اظهار کرد: فعالیت های انجام شده و گزارش های ضروری سال گذشته دستگاه های اجرایی در جلسه شورای اداری که بزودی برگزار می‌شود اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم آگاه شوند.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه سال گذشته گفت: لرستان جز استان های برتر در زمینه مشارکت بالا بود که یک کارنامه موفق محسوب می‌شود و از عموم و اقشار مختلف قدردانی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.