آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0
سردار یحیی الهی:

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف ۳۹۵ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۵۴ ميليارد ريال کالاي قاچاق در لرستان

  • کد خبر : 27789
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف ۳۹۵ کیلوگرم مواد مخدر و  ۱۵۴ ميليارد ريال کالاي قاچاق در لرستان
فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور در مناطق آلوده و جرم خيز و کشف ۱۵۴ ميليارد ريال کالاي قاچاق مخدر در استان خبرداد.

فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور در مناطق آلوده و جرم خيز و کشف ۱۵۴ ميليارد ريال کالاي قاچاق مخدر در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار ” يحيي الهي در تشريح اين خبر بيان کرد: در اجراي تدابير و رهنمودهاي سردار فرمانده کل انتظامي با توجه به فرا رسيدن سال نو مبني بر اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز، با حضور عوامل انتظامي استان، چندين مرحله عمليات ضربتي جداگانه در سطح حوزه استحفاظي و نقاط جرم خيز استان اجرا شد.

وی کشف ۳۹۵ کيلوگرم مواد مخدر و ۴ هزار ۷۷۴ عدد قرص روانگردان و دستگيري و جمع آوري ۲۲۰ خرده فروش و قاچاقچي و معتاد متجاهر، دستگيري ۳۴ سارق و يک مالخر و کشف ۱۱ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسيکلت سرقتي را از ديگر توفيقات انتظامي اين طرح دانست و افزود: کشف ۴۱ هزار ۵۶۱ قلم انواع کالاي قاچاق به ارزش ۱۵۴ ميليارد ريال و توقيف ۱۵ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتي ) و ۲ دستگاه کاميون و دستگيري ۱۷ نفر در اين رابطه از ديگر نتايج اين طرح بود.

فرمانده انتظامي استان لرستان در پايان گفت: در اين طرح ۱۵۱ دستگاه خودرو و تعداد ۲۳ دستگاه موتورسيکلت متخلف نيز توقيف و روانه پارکينک شدند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.