آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
یادداشت :

صعود شبکه لرستان همراه خیبر خرم‌آباد!

  • کد خبر : 28632
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
صعود شبکه لرستان همراه خیبر خرم‌آباد!
بدون‌ شک کیفیت و چگونگی پخش زنده مسابقات زنده ورزشی نقش بسیار مهمی در رضایت بینندگان تلویزیونی دارد و به همان شکل که ورزش و حرفه‌ای است، پوشش زنده مسابقات نیز ناگزیر از حرفه‌ای شدن است.

فرشید گله داری

بدون‌ شک کیفیت و چگونگی پخش زنده مسابقات زنده ورزشی نقش بسیار مهمی در رضایت بینندگان تلویزیونی دارد و به همان شکل که ورزش و حرفه‌ای است، پوشش زنده مسابقات نیز ناگزیر از حرفه‌ای شدن است.
سال‌های قبل عملکرد شبکه لرستان در پوشش دیدارهای خیبر را نقد کردیم و به خاطر تصویربرداری نامناسب، جا ماندن از صحنه‌ها، عدم پوشش با تعداد دوربین بالا و کیفیت پخش پایین، بسیاری از هواداران فوتبال تقاضای پوشش مناسب مسابقات را داشتند.
اما امسال شاهد عملکرد مطلوب صداوسیمای مرکز لرستان در برخی از این زمینه بودیم و بخصوص در پوشش صحنه‌ها و اتفاقات مهم بازی، کاملا مشخص است که این وظیفه به عهده یک فرد کاربلد و آشنا به فوتبال قرار گرفته است که به نوبه‌ی خود جای تقدیر دارد.
هر چند هنوز از نظر کیفیت پخش تصاویر و استقرار دوربین‌های بیشتر، می‌بایست سطح پوشش را بالا برد اما طی بازی اخیر خانگی خیبر مقابل دریل بابل، انصافا پخش تصاویر آهسته و لحظات حساس بازی، نشان از حضور مجموعه‌ای کاربلد و فوتبالی داشت آنچنان که صحنه‌ی پنالتی ثانیه‌های پایانی بازی را که توسط صداوسیما به خوبی پوشش داده شده بود وقتی اعضای تیم بابل پس از پایان بازی دیدند، هنگام صرف شام، نزد بیژن حیدری داور همدانی مسابقه آمده و از او به خاطر اعتراض شدید در آن صحنه به داور در لحظات پایانی بازی، عذرخواهی کردند.
اگر چه ممکن است تعداد دوربین‌ها تا کنون محدود باشد اما اکنون که خیبر در آستانه لیگ برتری شدن است، استفاده از دوربین‌های بیشتر در کنار دروازه‌ها بدون شک بر افزایش بهبود پخش زنده و رضایت بیننده‌ها کمک شایانی خواهد کرد.
با توجه به صعود قریب‌الوقوع خیبر به لیگ برتر، یقینا سطح انتظار از عوامل صداوسیمای مرکز لرستان بالاتر خواهد رفت چرا که با توجه به رویارویی با پرسپولیس و استقلال در خرم‌آباد و پوشش سراسری این بازی نیز آبروی لرستان و لرستانی خواهد بود، لذا از متولیان و مسئولان تقاضا داریم داریم امکانات و ابزار مناسب را فراهم کنند تا پی از این هم شاهد ارتقا کیفی پوشش مسابقات زنده ورزشی باشیم و شبکه لرستان نیز همراه با خیبر خرم‌آباد، صعودی افتخارآفرین را رقم بزند.

فرشید گله‌داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.