آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
5

پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان به مناسب ایام مبارک دهه فجر

  • کد خبر : 2751
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان به مناسب ایام مبارک دهه فجر

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان طی پیامی به شرح زیر؛ فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت. ((والفجر و لیال عشر … )). به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، ایام ا… دهه مبارک فجر یادآور ایثار ، آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت ولایت مداری است که توانست تحت هدایت رهبری فرزانه […]

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان طی پیامی به شرح زیر؛ فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

  • ((والفجر و لیال عشر … )).

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، ایام ا… دهه مبارک فجر یادآور ایثار ، آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت ولایت مداری است که توانست تحت هدایت رهبری فرزانه و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از تاریخ خویش را در حوزه های مختلف آغاز کند.

انقلاب اسلامی برگرفته از اراده یک ملت بود و امام خمینی(ره) با قوت ایمان و اعتماد مردم دست به قیامی بزرگ زد که پس از ۴۲ سال شاهد شکوفایی بیش از پیش دستاوردهای آن هستیم.

اینجانب چهل و دومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که مزین است به میلاد بانوی دو عالم؛ فاطمه زهرا (س) را به محضر رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام و ملت ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان لرستان، اهالی محترم رسانه و خاصه خانواده امور مالیاتی تبریک و تهنیت عرض نموده و در طلیعه چهل و دومین فجر انقلاب بر این باورم انگیزه استکبار ستیزی در جبهه جنگ نرم و اقتصاد می‌بایست همواره مورد تاکید قرار گیرد چرا که مجاهدت‌های سربازان اقتصاد و فرهنگ در این برهه از زمان، برگ‌های زرینی از تاریخ و حماسه این سرزمین است. حماسه‌ای که اصلی ‌ترین فصل آموزه‌های امام راحل بود و سردار سلیمانی‌ها شاگردان این مکتب‌ بودند و به مدد همین مکتب است که عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، روز افزون است.

هادی ملکشاهی
مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.