آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
2

اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران برای کمک به تامین مالی شرکت شیر پگاه لرستان

  • کد خبر : 27205
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران برای کمک به تامین مالی شرکت شیر پگاه لرستان

بهروز بالاوندی مدیر شعب استان لرستان با حضور در شرکت شیر پگاه لرستان در تعامل دو سویه بین بانک رفاه و شرکت شیر پگاه لرستان با مدیر عامل و مدیران این شرکت دیدار کرد . به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،مدیر شعب  بانک رفاه کارگران در این دیدار از نقش مهم شرکت […]

بهروز بالاوندی مدیر شعب استان لرستان با حضور در شرکت شیر پگاه لرستان در تعامل دو سویه بین بانک رفاه و شرکت شیر پگاه لرستان با مدیر عامل و مدیران این شرکت دیدار کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،مدیر شعب  بانک رفاه کارگران در این دیدار از نقش مهم شرکت پگاه لرستان درکیفیت مطلوب ،صادارات ،رعایت اصول بهداشتی و استاندارد محصولات لبنی این شرکت قدر دانی کرد .

مدیرشعب استان لرستان تصریح کرد : با توجه به اینکه بانک رفاه و شرکت پگاه لرستان از مجموعه بزرگ شورای هماهنگی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بوده خواستار تعامل دو جانبه و تمرکز حساب های این شرکت در بانک رفاه کارگران و تعامل در خدمات مطلوب بانکی از طرف بانک رفاه به مجموعه بزرگ تولیدی شرکت پگاه لرستان شد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان افزود: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی با مساعدت مدیر عامل وهیات مدیره، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می توانند از این اوراق برای تأمین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند .

بالاوندی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحد های تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و … برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.
وی افزود: بانک رفاه کارگران با سرمایه مناسب و برخورداری از شاخص های استاندارد مالی نظیر کفایت سرمایه و به عنوان دومین بانک سودآور کشور، علاوه بر خدمت رسانی به حوزه های اجتماعی، حضوری مؤثر در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

دکتر روزبه کوشکی  مدیرعامل پگاه لرستان با قدر دانی از نقش مهم بانک رفاه در خدمت به خانواده بزرگ کارگری  و سایر اقشار جامعه در استان نقش این بانک خدمتگذار را در توسعه ،کار آفرینی و مسئولیت اجتماعی ستود وافزود:ما بانک رفاه را بانک سلامت محور و توسعه آفرین می دانیم و امیدواریم با رفع برخی موانع وبروکراسی های اداری تعامل خوبی در تمرکز حساب های این شرکت در بانک رفاه بعنوان قوی ترین بانک مجموعه بزرگ وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک داشته باشیم .

وی با قدر د انی از حضور مدیران بانک رفاه در شرکت پگاه لرستان  رویکرد صنایع شیر ایران در ۷ دهه فعالیت، سلامت محور بودن محصولات تولیدی است که این اصل در محیط کار سلامت و ایمن، محقق می‌شود.

در این دیدار رضا علیشاهی ، محمد رسول نوروزی٬محمود اودی نژاد مدیر ارتباط با مشتریان بانک رفاه رییس شعبه مرکزی خرم آباد٬و روابط عمومی  به همراه سید توکل شاهرخی معاونت اداری ومالی شرکت شیر پگاه استان لرستان حضور داشتند .

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.