آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

انتشار گواهی سپرده گذاری ۳۰ درصد بانک رفاه کارگران

  • کد خبر : 26989
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
انتشار گواهی سپرده گذاری ۳۰ درصد بانک رفاه کارگران

گواهی سپرده مدت دار ، ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران با نرخ سود علی الحساب بانکی ۳۰ درصد سالانه ( پرداخت سود ماهانه ) با هدف تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری تا پایان روز ۱۸ بهمن ماه در تمامی شعب این […]

گواهی سپرده مدت دار ، ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران با نرخ سود علی الحساب بانکی ۳۰ درصد سالانه ( پرداخت سود ماهانه ) با هدف تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری تا پایان روز ۱۸ بهمن ماه در تمامی شعب این بانک عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ؛ در راستای دستور العمل بانک مرکزی این بانک اقدام به انتشار این گواهی سپرده برای تامین سرمایه در گردش طرح‌هایی با بازدهی بالا کرده است و در پایان دوره مشارکت، سود قطعی نیز علاوه بر سود علی‌الحساب ۳۰ درصدی به خریداران این گواهی سپرده در شعب این بانک پرداخت می شود.

گفتنی است تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به غیر از صندوق های سرمایه گذاری مجاز به خرید این گواهی سپرده خواهند بود؛  پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق به صورت ماهانه  و بازخرید قبل از سر رسید آن در شعب بانک با نرخ سود ۱۲درصد سالانه  از تاریخ فروش محاسبه خواهد شد.

گواهی سپرده بصورت الكترونيكی بوده و برگه سپرده به مشتری تحويل نخواهد گرديد لذا اطلاع حفظ و نگهداری رسيد صادره گواهی سپرده ضروری است.

لازم به ذکر است امکان استفاده این گواهی به عنوان وثیقه جهت دریافت تسهیلات بانکی برای دارندگان آن  و همچنین مشارکت مردمی در تامین مالی طرح‌های تولیدی کشور  از ویژگی های خاص این سری از  گواهی های  سپرده(خاص) بانک رفاه کارگران است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.