آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

مدیرکل صدا و سیمای مرکزاستان: آمادگی برگزاری مناظرات انتخاباتی بین نامزدهای انتخاباتی در صداوسیمای لرستان را داریم

  • کد خبر : 26971
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکزاستان: آمادگی برگزاری مناظرات انتخاباتی بین نامزدهای انتخاباتی در صداوسیمای لرستان را داریم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت::ما آمادگی برگزاری مناظرات انتخاباتی را بین نامزدهای انتخاباتی در کلیه حوزه های استان را داریم که ساز و کار آن بعد از تصویب ستاد انتخابات سازمان و هیئت استانی بررسی تبلیغات مشخص می‌شود. به گزارش طلوع افلاک ؛علیرضا شیروی  در آیین راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت […]

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت::ما آمادگی برگزاری مناظرات انتخاباتی را بین نامزدهای انتخاباتی در کلیه حوزه های استان را داریم که ساز و کار آن بعد از تصویب ستاد انتخابات سازمان و هیئت استانی بررسی تبلیغات مشخص می‌شود.

به گزارش طلوع افلاک ؛علیرضا شیروی  در آیین راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت حوزه لرستان، بیان کرد: در انتخابات امسال، صدا و سیما طرح ویژه و کار متحورانه‌ای را در راه‌اندازی شبکه‌های حوزه‌های انتخابیه ارائه کردند که در تاریخ رسانه نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر بی‌نظیر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه تلویزیونی در کمتر از یک ماه راه‌اندازی شده است.

شیروی با تاکید براینکه راه‌اندازی این شبکه‌ها با موانع زیادی مواجه بود، اظهار کرد: با وجود تحریم‌هایی که بر کشور حاکم است وارد کردن تجهیزات مورد نیاز به داخل کشور بسیار سخت بود اما با ابتکاراتی که انجام شد و با وجود جهاد خودکفایی و تلاش شبانه‌روزی که در صدا و سیما وجود دارد در کمتر از چند هفته به صورت جهادی و انقلابی تجهیزات نصب و برای هفت حوزه انتخابیه لرستان در ۹ شهرستان استان پایداری و امنیت سیگنال به صورت کامل برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به امنیتی که نیاز بود شبکه‌ها داشته باشند در این کار یکی از محدودیت‌ها عدم استفاده از ماهواره در این هفت شبکه بود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ ایستگاه فرستنده پر قدرت، متوسط و کم قدرت در استان فعال است و تمام این ایستگاه‌ها تحت پوشش قرار گرفتند.

در این مراسم کانال‌های تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت حوزه لرستان شامل خرم‌آباد و چگنی، بروجرد و اشترینان، دورود و ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان، کوهدشت و رومشکان با حضور مسئولین ارشد استان افتتاح شد.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.