آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

آنهایی هم که رأی نمی‌دهند؟!؟

  • کد خبر : 26959
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
آنهایی هم که رأی نمی‌دهند؟!؟
احتمالا برخی از هموطنان عزیزم ممکن است بدلایلی رأی ندهند که البته حق شهروندی خود در حوزه مسئولیت اجتماعی خویش را در واقع نادیده میگیرند. به هر تقدیر حتی آنهایی هم که رأی نمی‌دهند فردای برگزاری انتخابات پرس و جو و جستجو می‌کنند که در شهرشان چه کسی رأی آورده است؟!؟. جالب است.

احتمالا برخی از هموطنان عزیزم ممکن است بدلایلی رأی ندهند که البته حق شهروندی خود در حوزه مسئولیت اجتماعی خویش را در واقع نادیده میگیرند. به هر تقدیر حتی آنهایی هم که رأی نمی‌دهند فردای برگزاری انتخابات پرس و جو و جستجو می‌کنند که در شهرشان چه کسی رأی آورده است؟!؟.
جالب است.
دوباره عرض میکنم حتی آنهایی که رأی نمی‌دهند برایشان مهم است که در شهرشان چه کسی رأی آورده است. بنابراین به صرفه و صلاح و مصلحت همه مردم است که به افراد شایسته از هر جهت رأی دهند. من در باره شهر و زادگاهم بروجرد عزیزمان عرض میکنم که اگر به دو نفر کاندیدای متخصص متفکر کاربلد بدرد بخور در حوزه اقتصاد و برنامه و بودجه رأی بدهیم قطعا علاوه بر اینکه سطح تراز استان لرستان را از لحاظ تخصص و تجربه ارتقاء بخشیده ایم در عین حال موجب خوشحالی و رضایت و خوشنودی اقشار مختلف مردم هم می‌شویم . به عبارت دیگر با رأی درست و دقیق ما و انتخاب دو فرد جدید اصلح حتی دعای خیر آنهایی هم که رأی نداده اند را برای خودمان خواهیم داشت. پس باید نهایت دقت را داشته باشیم و کاندیداها را دقیقا با هم مقایسه بی‌طرفانه ای انجام دهیم و سبک سنگین کنیم که واقعا چه کسانی از نظر شخصیت و منش و روش و برنامه و تخصص و… می‌توانند آبرو و جایگاه و شأن شهر ما را در مجلس و در استان و در سطح کشور حفظ و ارتقاء ببخشند. ما باید لذت ببریم و کیف کنیم که بگوییم این نماینده حاصل انتخاب درست و دقیق ماست نه اینکه بعد چهار سال پشیمان شویم.
انتخاب درست؛ سربلندی می‌آورد و انتخاب غلط؛ سرافکندگی. و این ما هستیم که باید بر مدار عقلانیت حرکت کنیم.
حسن خسروی.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.