آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

دادرسی الکترونیک منجر به آزادی ۱۱ زندانی در لرستان شد

  • کد خبر : 26912
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
دادرسی الکترونیک منجر به آزادی ۱۱ زندانی در لرستان شد

رییس کل دادگستری لرستان گفت: دادرسی الکترونیک مقامات عالی دستگاه قضایی استان با زندانیان منجر به آزادی ۱۱ نفر شد. به گزارش طلوع افلاک؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان اظهار کرد: دادرسی الکترونیک و ملاقات الکترونیک یک ظرفیت بسیار مناسب است […]

رییس کل دادگستری لرستان گفت: دادرسی الکترونیک مقامات عالی دستگاه قضایی استان با زندانیان منجر به آزادی ۱۱ نفر شد.

به گزارش طلوع افلاک؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان اظهار کرد: دادرسی الکترونیک و ملاقات الکترونیک یک ظرفیت بسیار مناسب است که از آسیب‌های مختلفی جلوگیری می‌کند و بایستی در دستور کار همه مدیران قضایی استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه شعب بایستی به سمت پرونده‌های بدون کاغذ حرکت کنند افزود: باید نظارت دقیق و جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت صورت گیرد و دادستان ها بر این قرارها نظارت مستمر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری همچنین عنوان کرد: در روندهای مختلف دادگستری موارد خاصی پیش می‌آید که باید این موارد در کمیسیون رهنمون مطرح و پس از بررسی و نتیجه گیری، مصوبات آن به همه مدیران حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها ابلاغ شود.

رییس شورای قضایی لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پرونده‌های مسن و معوق، یادآور شد: باید تا پایان سال جاری با یک کار جهادی و تلاش مضاعف شعب نامتعارف به متعارف تبدیل شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.