آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
7

هیات دومیدانی لرستان الگوی مناسبی برای دیگر استان ها باشد /آینده خیلی خوبی را برای دوومیدانی استان پیش‌بینی می‌کنیم

  • کد خبر : 2688
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
هیات دومیدانی لرستان الگوی مناسبی برای دیگر استان ها باشد /آینده خیلی خوبی را برای دوومیدانی استان پیش‌بینی می‌کنیم
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت :هیات دومیدانی لرستان الگوی مناسبی برای دیگر استان ها باشد وآینده خیلی خوبی را برای دوومیدانی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری  و تحلیلی طلوع افلاک ،هاشم صیامی ۱۰ بهمن ماه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور که در خرم‌آباد برگزارشداظهار کرد: مسیر این مسابقات بسیار استاندارد و در حد بین‌المللی بوده و فضای آن عالی است.

وی بیان کرد: شاید کمتر مسابقاتی در کشور باشد که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی آن همدل باشند و بتوانند یک کار با استاندارد و با کیفیت بالا انجام بدهند که خوشبختانه این اتفاق توسط مسئولان لرستانی انجام شده است.

صیامی تأکید کرد: لرستان یکی از استان‌های بزرگ در دوومیدانی بوده که افتخارآفرینی زیادی و قهرمانان خوبی را در رده‌های مختلف اعم از بزرگسالان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان در کشور و میادین بین‌المللی داشته است.

وی یادآور شد: دوومیدانی رشته‌ای است که ۲۴ ماده در آن وجود دارد و حدود ۱۵۰ مدال در آن توزیع می‌شود و لرستان می‌تواند سهم بزرگی در رشته مادر و اول المپیک داشته باشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه گفت: خوشبختانه مدیریت ورزش در لرستان خیلی خوب اداره می‌شود و جوانان با انگیزه به خوبی مدیریت هیئت دوومیدانی را انجام داده‌اند و از حامی ارزشمند دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس به عنوان حامی ورزش دوومیدانی کشور و لرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

صیامی تأکید کرد: با توجه به نتایج خیلی خوب تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر، آینده خیلی خوبی را برای دوومیدانی این استان پیش‌بینی می‌کنیم و در آینده نه‌چندان دور ان‌شاءالله مدال‌های آسیایی و جهانی توسط نوجوانان و جوانان با استعداد این استان برای کشور عزیزمان به دست بیاید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.