آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
0
معرفی آثار:

نگاهی به اثار هنرمند لرستانی علیرضا مرادپور مهندس اکسسوری و سازه های چوبی

  • کد خبر : 26824
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
نگاهی به اثار هنرمند لرستانی علیرضا مرادپور مهندس اکسسوری و سازه های چوبی
علیرضا مرادپور مهندس سازه های چوبی و اکسسوری و دکوراسیون های چوبی اداری و مسکونی زاده بروجرد به سال ۱۳۷۷ و سرتیپ گروه هنری " روژمان " است. وی لیسانس معماری خود را از دانشگاه آزاد کسب و با ۶ استادکار و مهندس دیگر مشغول ارائه خدمات هنری در حوزه سازه های چوبی می باشد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر طلوع افلاک؛ محصولات چوبی وقتی در دکوراسیون و فضای خانه شما استفاده می شود زیبایی وصف ناپذیری را ایجاد می کند. اکسسوری چوبی می توانند زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون و زیبایی اتاق و منزل شما ببخشد. گزینه های زیادی برای لوازم چوبی وجود دارد که می تواند طراحی و زیبایی خانه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. بسته به فضای خانه خود، می توانید چوب را برای همه چیز از وسایل تزئینی گرفته تا ظروف آشپزخانه و موارد دیگر انتخاب کنید. کدام قسمت از خانه را باید با وسایل چوبی تزئین کرد؟ علاوه بر این، با توجه به رگه های سطح چوب، این اشیاء چوبی ظاهر بسیار زیبایی به خود می گیرند و احساسات مثبتی را در بینندگان و استفاده کنندگان ایجاد می کنند. حس قوی و دل بخشی از طبیعت نیز توسط اکسسوری چوبی به محیط اضافه شده است.

علیرضا مرادپور مهندس سازه های چوبی و اکسسوری و دکوراسیون های چوبی اداری و مسکونی زاده بروجرد به سال ۱۳۷۷ و سرتیپ گروه هنری ” روژمان ” است. وی لیسانس معماری خود را از دانشگاه آزاد کسب و با ۶ استادکار و مهندس دیگر مشغول ارائه خدمات هنری در حوزه سازه های چوبی می باشد.

اگر بیشتر روی محیط اطرافمان تمرکز کنیم، متوجه خواهیم شد که انبوهی از لوازم جانبی و اکسسوری هایی که شاید تا قبل از امروز به آنها توجه نکرده بودیم در اطراف ما وجود دارد. اگرچه اکسسوری می توانند ظاهر هر چیزی را بهبود بخشند، اما اگر آنها را بی دقت انتخاب کنیم یا بیش از حد از آنها استفاده کنیم، ممکن است همه چیز بد به نظر برسد، حتی اگر آن لوازم جانبی گران قیمت باشند. خانه شما با اکسسوری چوبی مجلل تر به نظر می رسد. با این وسایل و اکسسوری ها می توان خانه ساده و بی روح شما را به خانه ای شیک با طراحی داخلی و دکوراسیون زیبا و خوش سلیقه تبدیل کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.