آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
3

عضو هیئت رئیس فدراسیون دو و میدانی خبر داد؛ میزبانی شایسته لرستان در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور

  • کد خبر : 2654
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
عضو هیئت رئیس فدراسیون دو و میدانی خبر داد؛ میزبانی شایسته لرستان در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور
مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس گفت:میزبانی لرستان برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بی نظیر است. مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس گفت:میزبانی لرستان برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بی نظیر استمدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس گفت:میزبانی لرستان برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بی نظیر است. 

مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس گفت:میزبانی لرستان برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،حسین رحمتی گفت: میزبانی لرستان برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: امروز لرستان میزبان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران در منطقه زیبای ده پیر شهرستان خرم‌آباد است که خوشبختانه حضور تعداد زیاد ورزشکاران در این مسابقات نشان دهنده استقبال خوب برای برگزاری یک مسابقه خوب در لرستان است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: مسیر انتخاب شده برای این مسابقات با استانداردهای مسابقات صحرانوردی منطبق است و در یک منطقه زیبا و بکر انتخاب شده که این مسیر زیبا شامل گل ولای، تپه و خاک می باشد و یک مسیر عالی طراحی شده و بی نظیر است.

رحمتی اظهار کرد: امیدوارم با میزبانی که هیئت دو و میدانی استان لرستان گرفته و واقعاً میزبانی خوبی هم انجام شده، ورزشکاران لرستان بتوانند نتایج خوبی را در این مسابقات کسب و چهره های جدیدی را به دو و میدانی کشور معرفی کنند.

وی اضافه کرد: این میزبانی خوب را به مردم شهید پرور لرستان تبریک عرض می کنم که میزبان خوبی برای جامعه دو و میدانی کشور بوده اند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.