آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
5

سرپرست مخابرات منطقه لرستان خبر داد: گسترش سیستم یکپارچه انتقال و توسعه شبکه فیبر نوری در استان

  • کد خبر : 2629
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
سرپرست مخابرات منطقه لرستان خبر داد: گسترش سیستم یکپارچه انتقال و توسعه شبکه فیبر نوری در استان
سرپرست مخابرات منطقه لرستان گفت : گسترش سیستم یکپارچه انتقال در سراسر استان، توسعه شبکه فیبر نوری در استان به طول 500 کیلومتر از محل پروژه های uso وزارت ارتباطات، از برنامه های شاخص در نظر گرفته شده می باشد‌. 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،نبی اله  شمسی فر گفت : عزیزان باید بدانند هیچ چیز به اندازه افزایش فرهنگ کار تیمی در بین همکاران موجب رشد و ارتقاء جایگاه مخابرات منطقه لرستان نخواهد بود. لذا وظیفه داریم پیوسته شاخص های اعلام شده از سوی مخابرات ایران را دریافت کرده و آنها را اولویت های کاری قرار دهیم و مرتب با مقایسه راندمان کار با شاخص های کشوری بازدهی را بالا برده و در رفع نواقص حوزه کاری خود اقدام نماییم.

شمسی فر در ادامه بیان کرد با توجه به مقرون بصرفه بودن تلفن ثابت برای سبد اقتصادی خانوارهای لرستانی، از ۳۵۰ هزار خط تلفن مشغول بکار در سطح استان ۱۶۰ هزار تلفن دارای کارکرد داریم‌ که ان شاالله درصدد هستیم با برنامه ریزی، تبلیغات و اجرای کمپین های تلفن ثابت، تلفنهای بدون کارکرد در استان را کاهش داده و درآمد خوبی برای استان کسب کنیم.

شمسی فر تاکید کرد: مخابرات منطقه لرستان از ابتدای سال تاکنون ۴۰ میلیارد تومان زیان دهی داشته است که انشاالله امیدواریم با برنامه ریزی و همت همه همکاران بتوانیم تا دو سال آینده، این رقم را به حداقل برسانیم.

شمسی فر ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریت اینجانب ان شاالله بر مبنای شاخص های درآمد و هزینه حرکت خواهیم کرد.

سرپرست مخابرات منطقه لرستان در خصوص پایداری ارتباطات، ایجاد شبکه رادیویی اسنتدبای جهت استفاده در مواقع بحرانی را حائز اهمیت عنوان کرد و ابراز داشت: ان شاالله برنامه ریزی هایی به عمل آمده است که بتوانیم حتی در مواقع بحرانی ارتباطابات استان را بصورت پایدار برقرار کنیم.

شمسی فر در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات همکاران در دوران شیوع ویروس کرونا به جهت ارائه خدمات مخابراتی به صورت شبانه روزی به مردم تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: در شرایط محدودیت کرونایی و نیز ضرورت پاسخگویی به موقع به مردم نقش و زحمات شبانه روزی همکاران مخابرات منطقه لرستان بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد آموزشهای اداره کل آموزش و پرورش بر مبنای آموزش آنلاین و استفاده از زیرساختهای ارتباطی است، عنوان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و از تلاش همکاران در راستای همکاری با آموزش و پرورش و ارائه خدمات به موقع به دانش آموزان تشکر می کنیم.

شمسی فر در خصوص اهم برنامه هایی که در دستور کار قرار خواهد گرفت، بیان کرد: گسترش سیستم یکپارچه انتقال در سراسر استان، توسعه شبکه فیبر نوری در استان به طول ۵۰۰ کیلومتر از محل پروژه های uso وزارت ارتباطات، از برنامه های شاخص در نظر گرفته شده می باشد‌.

وی ادامه داد: در حوزه اینترنت نیز باید به سمت vdsl جهش داشته باشیم که ان شاالله بتوانیم سهم بازار و درآمد خوبی را در این زمینه کسب کنیم.

سرپرست مخابرات منطقه لرستان در حوزه منابع انسانی نیز تشریح کرد: خوشبختانه همکاران توانمند، خوش فکر و متعهدی در بدنه مخابرات منطقه لرستان داریم و در شهرستان برجرود نیز همکارن متخصص زیادی داریم و معتقدیم که در بین همکاران هیچگونه مرزبندی خاصی نداریم و خواهشمندیم هرگز از عبارات رسمی و خصوصی استفاده نشود چراکه رسالت همه خواهران و برادران در این مجموعه یکسان و در راستای خدمت به استان است.

شمسی فر با هدف ترغیب همکاران به افزایش بازدهی و بهبود عملکرد خبر داد: مکانسیم های ارزیابی در همه حوزه ها باید فعال شود و نیز همه شاخصهای موارد ارزیابی به همکاران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: همچنین نظام پرداخت و پاداشها بر اساس ارزیابی های به عمل آمده، انجام خواهد شد و به آن دسته از عزیزانی که هم در انتهای جدول ارزیابی قرار می گیرند ان شاالله از طریق برنامه ریزی و آموزش کمک می کنیم که در جایگاه های بالاتری قرار بگیرند.

سرپرست مخابرات منطقه لرستان در پایان ضمن تشکر از همه کارکنان در حوزه های مختلف مخابرات منطقه لرستان ، در خصوص رسیدگی به شرایط کار کارکنان منطقه لرستان تاکید کرد: ان شاالله با رایزنی هایی که خواهیم داشت طرح بررسی مشاغل سخت زیان آور در مخابرات منطقه لرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و احتساب این امتیاز نباید از همکاران سلب شود‌.

سرپرست مخابرات منطقه لرستان همچنین به همراه مهدوی مدیر مالی، داوودی مجری ارتباطات سیار، حاتمی مدیر مخابرات شهرستان بروجرو و علی پناهی مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان از مراکز و ساختمانهای اداری و فنی این شهرستان بازدید کردند و به سوالات کارکنان پاسخ دادند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.