آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان لرستان

  • کد خبر : 2618
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان لرستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از سفر دو روزه معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: عبدالهادی فقهی زاده، سه‌شنبه و چهارشنبه، هفتم و هشتم بهمن‌ماه ضمن حضور در استان، با مسئولین، نخبگان و هنرمندان قرآنی دیدار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدور ورود به خرم‌آباد، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضور در مراسم غبارروبی گلزار معطر شهیدان، با نخبگان و هنرمندان قرآنی استان، دیدار می‌کند.

فتایی افزود: وی سپس ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، در جلسه کمیته تخصصی قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان حضور می‌یابد.

وی سپس اظهار داشت: بخش پایانی روز اول سفر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازدید از سه موسسه قرآنی شهرستان خرم‌آباد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان همچنین گفت: فقهی زاده در روز دوم سفر به استان به شهرستان پلدختر عزیمت و ضمن دیدار با فعالان قرآنی، از برخی مؤسسات قرآنی خسارت‌دیده از سیل ابتدای سال گذشته بازدید می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جریان سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، چندین تفاهم‌نامه قرآنی نیز به امضا خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.