آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
8
سر هنگ علی امانی:

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در پلدختر🇮🇷

  • کد خبر : 26065
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۹
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در پلدختر🇮🇷
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

‍ 🇮🇷اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در پلدختر🇮🇷

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

✅به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “علی امانی” در تشريح اين خبر بیان داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور برخورد قاطع و قانوني با اخلال گران نظم و امنيت عمومی، طرح پاكسازي مناطق آلوده در سطح شهرستان پلدختر به اجرا گذاشته شد.

✅این مقام انتظامی اظهار داشت: در اجرای اين طرح كه پس از انجام اقدامات اطلاعاتي در خصوص شناسايي سارقین ،خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل انتظامي و پلیس های تخصصی صورت گرفت، ۹ سارق، معتاد و اراذل واوباش دستگير شدند.

✅وی افزود: در اين طرح مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه ماینر ارز دیجیتال و ۴ فقره انواع سرقت کشف و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

✅فرمانده انتظامي پلدختر در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری از جرائم و مبارزه بي امان با مجرمان بطور جد در دستور كار پليس این شهرستان قرار دارد خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و سارقان و مخلان نظم و امنیت، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.