آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
4

رئیس هیات دو میدانی لرستان :شرکت پلیمر خلیج فارس نگين درخشان در حمايت از ورزش و دوميداني لرستان /صحرانوردی مادر دوومیدانی است

  • کد خبر : 2593
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
رئیس هیات دو میدانی لرستان :شرکت پلیمر خلیج فارس نگين درخشان در حمايت از ورزش و دوميداني لرستان /صحرانوردی مادر دوومیدانی است
  رئیس هیات دو میدانی لرستان از تدوین و به ثمر رسیدن برنامه چهارساله این هیات  پس از انتخابات  خبر داد .

 

 

رئیس هیات دو میدانی لرستان از تدوین و به ثمر رسیدن برنامه چهارساله این هیات  پس از انتخابات  خبر داد .

ظهر امروز شنبه ۴ بهمن ماه ، سیاوش سپهوند رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال ۹۷ که به عنوان رئیس هیات مورد اعتماد مجمع قرار گرفتم، یک برنامه‌ چهار ساله طراحی کردیم ، که در حال حاصرطبق پلان چهار ساله حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه در در سال اول برنامه خود به استعداد یابی پرداختیم افزود:نقطه عطف هیات دومیدانی همین استعداد یابی و حضور در مدارس و برگزاری مسابقات بود که توانستیم هم در بخش آقایان و هم بانوان استعداد های خوبی کشف کنیم.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان تصریح کرد : از دیگر برنامه های ما ، میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور در رده جوانان بود که برای نخستین بار استان  میزبان جوانان دختر و پسر کشور شد و بعد از آن نیز اردوی تیم ملی این رده سنی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار که با این میزبانی‌ها برخی از نواقص را برطرف شد و توانستیم  تجهیزات خوبی به‌دست آوریم.

سپهوند با بیان اینکه دو روز قبل از آغاز رقابت‌ها تیم‌های شرکت‌کننده به خرم‌آباد خواهند آمد، تأکید کرد: یک روز قبل از مسابقات تست PCR گرفته می‌شود و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی که باید در رقابت‌های ورزشی لحاظ شود، اجرا خواهد شد و سلامتی برای ما در اولویت قرار دارد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان خاطرنشان کرد: می‌گویند دوومیدانی مادر همه رشته‌هاست اما صحرانوردی مادر دوومیدانی است و خیلی از قهرمانان این رشته با صحرانوردی شروع کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: نکته جالب این است که در ایام کرونا تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت ما بیشتر شده است.

سپهوند در ادامه به باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: با اسپانسری این باشگاه دو سال متوالی در رقابت‌های لیگ دوومیدانی شرکت کرده‌ایم و امسال هر چهار تیم جوانان و بزرگسالان ما در دو بخش بانوان و آقایان روی سکو قرار گرفتند.

وی گفت: دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس از فدراسیون، هیئت لرستان، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی حمایت زیادی می‌کند و واقعاً کمک‌حال اهالی این رشته است.

سپهوند با اشاره به اینکه مسابقات دوومیدانی صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان با عنوان یادواره ۶هزارو ۳۰۰ شهید لرستان برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰بهمن مسابقات آقایان در رده نوجوانان و جوانان  و ۱۸ بهمن مسابقات بانوان در رده نوجوانان و جوانان در روستای ده‌پیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می گردد.

وی ادامه داد: ۸ ورزشکار از استان لرستان در این رقابت ها حضور دارند و هدف ما جهت میزبانی وشرکت در این مسابقات بحث استعدادیابی و معرفی ورزشکاران برتراستان به کشور می باشد.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان عنوان کرد: در سال ۹۸ برای نخستین بار توانستیم یک اسپانسر به نام پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد برای دو ومیدانی کشور واستان جذب نمایم و با حمایت مالی این اسپانسر امسال هر چهار تیم جوانان و بزرگسالان ما در بخش بانوان و آقایان مقام کسب نمودند.

سپهوند با بیان اینکه  در حال حاضر فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی اعتماد خوبی به هیات دوومیدانی لرستان دارد ، افزود: هیات دوومیدانی استان لرستان کانون توجه دوومیدانی کل کشور قرار گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.