آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
8
در يك عمل خداپسندانه :

توزیع بیش از۲هزار بسته معیشتی کمک مومنانه پهلوان علی دولتشاهی به افراد نیازمند و قشر آسیب پذیر درشب یلدا

  • کد خبر : 25899
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲:۰۱
توزیع بیش از۲هزار بسته معیشتی کمک مومنانه پهلوان علی دولتشاهی به افراد نیازمند و قشر آسیب پذیر درشب یلدا
به همت خير نيكوكار اقتصادي و ورزشي لرستان پهلوان علي دولتشاهي بيش از 2هزار بسته كمك مومنانه بسته معيشتي شب يلدا بين نيازمندان و قشر آسيب پذير لرستان و استانهاي همجوار توزيع شد .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،در شب یلدا کمک‌های مومنانه خیر نیکوکار اقتصادی و ورزشی ،حاج علی دولتشاهی  در قالب بسته‌های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در استان لرستان و استانهای همجوار در بیش از۲هزار پک  اهداءشد .

بیش از دوهزار پک توسط خیر لرستانی  پهلوان حاج علی دولتشاهی بمناسبت شب یلدای۹۹ بین افراد نیازمند در سراسر کشور توزیع شد . 

، عضو هیات امنا مسجد دولتشاهی به خبرنگارماگفت: ۲هزار  بسته معیشتی غذایی همراه ۲۰۰۰ بسته میوه ویژه شب یلدا در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

عزیز علی نعمتی  اظهارکرد: بسته‌ها شامل موادغذایی از جمله برنج ایرانی ، گوشت سفید ، مرغ ، روغن نباتی مایع و چند نوع ماده غذایی دیگر و انواع میوه است.

عزیز علی نعمتی عضو  هیات امنای مسجد دولتشاهی افزود: در راستای کمکهای این خیر در سالهای متمادی ودر سال اخیر هرساله بمناسبتهای مختلف از جمله ماه مبارک رمضان ۰ یلدا ۰شب عید همچنین اعیاد شعبانیه و۰۰۰ انجام می شود امید است این فرهنگ خداپسندانه بابی برای سایر خیرین در راستای محرومیت زدابی هم وطنان عزیزمان باشد .

گفتنی است خیر نیکو کار اقتصادی و ورزشی علی دولتشاهی  که خدمات ارزنده و خداپسندانه وی در سالهای گذشته در اشتغالزایی ،کمک به ورزش قهرمانی  و تلاش برای  بهبود جدی کسب و کار جوانان لرستانی حتی در بسیاری از موارد از مسیولان دولتی و پارلمان نشین هم  فراتر بوده  نشان از روح بزرگ فتوت و جوانمردی اوست پس  مراتب قدر دانی و سپاس خود را از این همه حس انساندوستی و کمک به هموطنان و هم استانی های آسیب پذیر را از خدمات سالهای متمادی ابراز می داریم .

 در این میان شهردار خرم آباد هم در مصاحبه با گیتی آنلاین بر این عمل نیک صحه گذاشت.

شهردار خرم آباد از اهداء ۱۵۰ بسته معیشتی توسط خیّر خرم آبادی به پاکبانان منطقه ۱و ۲ خبر داد و گفت : ۱۵۰ پک معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان توسط حاج علی دولتشاه خیّر خرم آبادی بمناسبت شب یلدا در بین پاکبانان منطقه یک و دو خرم آباد توزیع شد که مجموع این پک ها به ارزش ۴۵ میلیون تومان می باشد .

 شهردار مرکز استان در ادامه این خبر افزود: از خیّرین خرم آبادی درخواست داریم به یاری شهرداری بیایند تا بتوان با کمک این عزیزان گوشه ای از مشکلات و معضلات شهر خرم آباد را مرتفع کرد و همچنین تقاضا داریم در مناسبت هایی مانند شب یلدا و عید نوروز، پاکبانان و کارگران فضای سبز را فراموش نکنند که ان شاء الله این اعمال نیک، توشه ای برای آخرت این عزیزان نیکوکار باشد .

 محمود داودی نژآد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.