آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
7

داور پيروزي در بام ايران را از پرديس گرفت /تساوي پرديس فروزنده خرم آباد و رزموكت بروجن

  • کد خبر : 2561
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
داور پيروزي در بام ايران را از پرديس گرفت /تساوي پرديس فروزنده خرم آباد و رزموكت بروجن
 در هفته سوم ليگ دسته سوم ايران و از گروه چهارم تيم پرديس فروزنده خرم آباد در ورزشگاه تختي بروجن در برابر رزموكت اين شهر به تساوي يك بر يك دست يافت .

 

در هفته سوم ليگ دسته سوم ايران و از گروه چهارم تيم پرديس فروزنده خرم آباد در ورزشگاه تختي بروجن در برابر رزموكت اين شهر به تساوي يك بر يك دست يافت .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي  طلوع افلاك ،شاگردان فرداد صفا مربي جوان و با آتيه پرديس در هواي بسيار سردو زمستاني بروجن يا ارايه يك بازي خوب و تماشاگر پسند در روزي كه مي توانست با پيروزي در برابر حريف چغر خود به سه امتياز شيرين دست پيدا كننددر يك جدال سخت و فيزيكي  در برابر حريف قدرتمند و گردن كلفت خود كه بازي مستقيم و فيزيكي در انديشه پيروزي بود به تساوي دست يافت .

پرديس  فروزنده خرم آباد كه در اين ديدارچند بازيكن كليدي و تاثير گذار خود به نام هاي مصطفي ندري ،رضا دريكوند ،جمشيدي را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت در دقيقه ۱۵روي كار تيمي و نفوذ خوب كسري بهاروند و ضربه تماشايي مسلم دريكوند به گل دست يافت و با بدشانسي پس از گل خود مسلم دريكوند مهاجم گلزن و با تجربه خود را به دليل كشيدگي شديد رباط صليبي از دست داد .

در نيمه دوم با توجه به ارتفاع و شرايط خاص بروجن و داوري ضعيف كه با سوت هاي متدو يك طرفه تيم رزموكت به گل دست يافت  وبازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد .

پرديس در هفته چهارم استراحت دارد و در هفته پنجم در خرم آباد به مصاف تيم خوب فرهنگ رامهرمز مي رود .

پرديس با اين امتياز با ۴امتياز از سه ديداردر رده هفتم قرار گرفت ديگر تيم لرستاني شهرداري بروجرد در بهميي با نتيجه دو بر يك از اين تيم شكست خورد .

 

پرديس فروزنده خرم آباد :رضا نظری، صمد شرفی، احمد بازوند، سیدمحسن حسینی، هادی یگانه، محمد مرادی، مصطفی بیرانوند، کسری بهاروند، علیرضا صارمی(فردين بيرانوند)، مسلم دریکوند(بهمن محمد حسيني )، سینا ایلامی(علي اكبر سپهوند)
سرمربی: فرداد صفاپذیر
مربیان: سید محسن شاهرخی، قاسم رحمانی، فرزاد جمالی کیا و عارف حیدری
سرپرست: رضا ملک محمدی
مدیر رسانه: رضا میرزایی
مدیر عامل: سعید رستمی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=2561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.