آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2

خدابخشی نماینده ای انقلابی ،جهادی و در تراز ملی اقدامات ماندگار و تکرار نشدنی خدابخشی در مجلس دهم و یازدهم

  • کد خبر : 25365
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
خدابخشی نماینده ای انقلابی ،جهادی و در تراز ملی  اقدامات ماندگار و تکرار نشدنی خدابخشی در مجلس دهم و یازدهم

لرستان در این بیش از چهل وچهار ساله ازعمر انقلاب پر خیر وبرکت اسلامی همواره از داشتن نمایندگان در تراز ملی وتاثیر گذار محروم بوده ومحدود نمایندگان اداوار لرستان هم در کمیسیون های مختلف نتوانستند مشکلات تلمبارشده لرستان در ریل توسعه ورسیدن به رفاه آرامش حداقلی مردم نجیب را به کمترین میزان ممکن کاهش دهند. […]

لرستان در این بیش از چهل وچهار ساله ازعمر انقلاب پر خیر وبرکت اسلامی همواره از داشتن نمایندگان در تراز ملی وتاثیر گذار محروم بوده ومحدود نمایندگان اداوار لرستان هم در کمیسیون های مختلف نتوانستند مشکلات تلمبارشده لرستان در ریل توسعه ورسیدن به رفاه آرامش حداقلی مردم نجیب را به کمترین میزان ممکن کاهش دهند.

در این میان در مجلس دهم ویازدهم الیگودرز به واسطه داشتن یک نمانیده جهادی،انقلابی ،برنامه محور ،پر تلاش وعملگرا ورق محرومیت های نهان و آشکار را با داریت وحضور در یک کیسیون مهم همچون برنامه و بودجه به بهترین شکل ممکن تغییر داد ورخت محرومیت های تاریخی الیگودرزدر بسیاری از حوزه ها به حداقل رسیده است.

بسیاری‌ها مجلس دهم شورای اسلامی را یک مجلس ضعیف نامگذاری کردند. ولی بعد‌ها مجلس یازدهم روی مجلس دهمی را سفید کرد. در آن مجلس اما بودند نمایندگانی که موفق ظاهر شدند و در سطح حوزه انتخابیه و یا بعضا ملی نام و عملکرد ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.

خدمات ماندگارخدابخشی در تحقق رویا های شیرین محرومیت زدایی همچون  تحقق طرح های کلان ، فرمانداری ویژه ، ایجاد اداره کل ، احداث بیمارستان ، راه ، پل ، مراکز اداری ، پژوهشی، ورزشی ، تفریحی، صنعتی، معدن ، تجارت ، دام ، کشاورزی، همه باهم به یکباره با فعل خواستن جهادی  نماینده جوان و دانشمند الیگودرز به واقعیت مبدل شد.

مردم ولایتمدار و نجیب الیگودرز امروز پیش از همه لرستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته اید .

قدر دوران رشد و بالندگی سرزمین خویش ، همراه با نماینده ای در قامت یک نماینده در تراز ملی را بدانید و مطمئن باشید که افق های روشن را خیلی پیش تر از دیگر سرزمین ها به نیکی خواهند دید.

بدون شک محمد خدابخشی یکی از این نمایندگان در تراز ملی است. نماینده‌ای که فراتر از استان در سطح ملی یکی از مؤثرترین شخصیت‌ها و کارگزاران نظام در دوره نزدیک به هشت ساله حضور خود در کمیسیون برنامه و بودجه بود. نماینده‌ای که به دور از هر گونه حاشیه و هیاهو صرفاً در پی امورات مردم و به سرانجام رساندن وعده‌های خود بود. نکته مهم در مورد خدابخشی آن است که وی در دوه دهم  یک نماینده همسو با دولت نبود و اتفاقاً مانع تراشی‌های زیادی از سوی مدیران هم استانی علیه طرح و برنامه‌های وی نیزدر چهار ساله اول  صورت می‌گرفت. اما این همه مانع از دوندگی و تلاش‌های شبانه روزی خدابخشی  نشد و طرح‌ها و پروژه‌های بسیار کلنگ زنی و تعریف شده و آمده در بودجه سالانه از نتایج تلاش‌های وی می‌باشد.

خدابخشی برخلاف همه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه الیگودرزدرهمان ابتدا به یک کمیسیون مهم و تخصصی رفت تا هم عیار خود را نشان دهد و هم در ادامه از معبر این کمیسیون به رشد و توسعه حوزه انتخابیه یاری رساند.

الیگودرز ولرستان در بخش‌های مختلف از مصائب و محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برد اما اوج این مشکلات را در بخش‌های زیرساختی و عمرانی می‌توان دید. بخش‌هایی که در طول سالیان و دوره‌های طولانی مورد غفلت قرار گرفته بودند و اساساً جایی در برنامه‌ها و پیگیری‌ها نمایندگان ادوار نداشتند. اما در دوره نمایندگی خدابخشی بود که طرح‌های عمرانی به عنوان اولویت الیگودرز مطرح شدند و گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شد که اعتماد مجدد به خدابخشی در این دوره یعنی احیاء همان طرح‌ها و برنامه‌ها و‌امید به خروج حوزه انتخابیه از محرومیت و تنگنای ارتباطی و اقتصادی است.

خدابخشی نماینده‌ای به دور از هیاهو و حاشیه بود اما تجربه نزدیک به  هشت سال نمایندگی وی نشان داد که بیش از دیگران در کنار مردم و نسبت به مردم دغدغه‌مند است. نطق تاریخی وی در دغدغه فرمانداری ویژه به شهرستان الیگودرز خدابخشی هرگز جز بر روی مردم و مصالح مردم بر هیچ چیز دیگری اهل معامله نیست.

اگر قرار بر ارایه لیست از خدمات و اقدامات خدابخشی باشد لیستی بلند در دست خواهد بود و جالب آن که خدابخشی تنها نماینده‌ای است که همواره نقش یک نماینده مردمی و پیگیر را داشته است و دفتر و تلفن‌های تماس وی ۲۴ ساعته محل مراجعه و دادخواهی مردم حوزه انتخابیه و حتی استان لرستان و کشور برای حل مشکلاتشان است و این نماینده واقعی مردم نیز در این مسیر از هیچ کمکی کوتاهی نمی‌ورزد.

در پایان از هیئت محترم نظارت استان می خواهیم در خصوص صلاحیت دکتر محمد خدابخشی نماینده ای مردمی، جهادی و انقلابی است که در عرصه ها و برهه های مختلف وابستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است. دفترش در تهران مورد سوقصد تروریست های داعش قرار گرفته، از سپاه دفاع کرده، در اغتشاشاتی که پس از شهرستان ایذه در الیگودرز رخ داد و  منجر به کشته شدن یک نفر در الیگودرز شد وارد میدان می شود و شهر را کنترل می کند و نقش رسانه های معاند را نقش بر آب می کند، در اغتشاشات  اخیر دفترش در الیگودرز را آتش زده اندو… لذا امیدواریم با قید دقت و در نظر گرفتن عدالت و انصاف در پیشگاه خداوند و قضاوت مردم نسبت به بررسی اعتراض ایشان اقدام و این تشویش را پایان دهند.

یاداشت :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.