آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

مولدسازی زمین‌های مسطح لرستان در رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن موثر است

  • کد خبر : 25215
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
مولدسازی زمین‌های مسطح لرستان در رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن موثر است

استاندار لرستان گفت: اقدام و سرعت بخشیدن بانک‌ها در اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن لرستان ضروری است. به گزارش طلوع افلاک ، فرهاد زیویار در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: تعیین تکلیف واحدهای نیمه تمام مسکن مهر، تامین منابع و اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و به […]

استاندار لرستان گفت: اقدام و سرعت بخشیدن بانک‌ها در اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن لرستان ضروری است.

به گزارش طلوع افلاک ، فرهاد زیویار در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: تعیین تکلیف واحدهای نیمه تمام مسکن مهر، تامین منابع و اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مولدسازی زمین‌های مسطح لرستان در رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن موثر است، افزود: همچنین بانک‌ها باید در این راستا همراهی لازم را داشته باشند، چراکه به دلایلی این همکاری صورت نمی‌گیرد و با همدل شدن می‌توان در طرح نهضت ملی مسکن به مدل یکنواخت دست پیدا کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: ایجاد سکونت‌گاه‌های جدید در قالب شهرهایی که دارای محدودیت هستند، در دستور کار است که باید مدل‌های مختلف بررسی و در این راستا باید از زمین‌های درجه یک و ۲ که قابلیت تولید و کشاورزی دارند، استفاده شود.

زیویار بیان کرد: زمین‌هایی که قابلیت تولید و کشاورزی دارند، می‌توانند نیاز مسکن را هم برطرف کنند که باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی یادآور شد: لرستان در این راستا دارای استعدادهای بسیاری است که می‌توان گام‌های خوبی برداشت ، در شهرهایی از این استان می‌توان هم نیازهای تامین مسکن ، اشتغال و جنبه گردشگری را در نظر گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها در این خصوص همراهی نکرده‌اند، ادامه داد: از آنجا که در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه‌ خوبی را ارائه کنیم، با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

زیویار با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در لرستان با چالش زمین روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: استفاده از طرح‌های ابتکاری همچون مولدسازی زمین‌های مسطح می‌تواند در زمینه تامین زمین کمک‌کننده باشد و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.